|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mongo - mongostemmeDet har jeg også lest noen ganger. (Og tenkt mitt om.) Det blir jo nesten litt morsomt at det i det veeeldig PK Foreldreportalen, er helt OK å bruke uttrykket "mongo." Sist redigert av rine : 14-12-08 kl 23:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Mongo - mongostemme
Que? Leser vi samme tråd? Jeg synes tydelig at de fleste sier at de ikke synes det utrykket er greit.
![]() |
#3 |
Erfaren
|
![]() |
#4 |
Yes, we can!!
|
Et kjapt søk viser at det har blitt brukt en god del, av temmelig oppegående brukere. Det er nesten som om det er en økende trend, faktisk, så jeg er glad Inagh tok tak i det.
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Mongo - mongostemmeDenne tråden viser at det beste er å holde seg til ren hardcore banningsord. Faen, jævlig, jøss, herregud fungerer veldig godt i de aller fleste sammenhenger, i det minste fornærmer jeg ingen. (Ja, jeg vet at de henspiller på "fanden" og på "gud" - men siden jeg ikke tror på noen av de så burde det være greit.) |
![]() |
![]() |
|
|