|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Glad
|
Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Uskyldig stalking, til eget bruk/tilfredsstillelse av nysgjerrighet er for så vidt greit. Men jeg syns grensa går når man leter opp bekjente, leser innlegg og refererer dem i sosiale sammenhenger. :brent barn:
|
|
|
#63 |
|
Passiv
|
Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Uskyldig stalking, hva er egentlig det? Når man forfølger noen for å gi dem en klem eller en grønn prikk? |
|
|
|
#66 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?
Det er vel heller ikke det det er snakk om her.
|
|
|
#67 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?En ting er å tenke at "dette hørtes kjent ut, er det Xxx på det andre forumet", men å samle infor om noen for å anmelde?? Det hørtes litt sykt ut!
|
|
|
#68 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sitron er ikke paranoid.
|
|
|
#69 |
|
Absolut ateist
|
Det gjorde jeg ikke heller. Men det er da forskjell, syns jeg, på å stalke noen på måten du beskriver og gi deg til kjenne, og det å stalke noen, finne ut info som man bruker til å sladre med andre med mens den som blir stalket er lykkelig uvitende (eller kanskje ikke) om hva som foregår.
|
|
|
#70 |
|
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Jeg skjønte ikke spørsmålet i hovedinnlegget, men har selvfølgelig aldri forfulgt noen.
|
|
|
#71 |
|
Passiv
|
Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Jeg er enig med sitron. Å kjenne igjen noen, se etter om det kan stemme, og deretter gi seg til kjenne er jo ikke å stalke sånn sett. Det er å kjenne igjen noen og si hei. |
|
|
|
#72 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tags sier du??
|
|
|
#73 |
|
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Nei, har ikke tenkt på nytten av å google folk her før, men nå ble jeg jo litt nysgjerrig.
|
|
|
#74 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mener dere at om noen hadde kopiert alle inneggene mine og forsket litt på de f.eks, kunne de ha funnet ut hvem jeg er? Jeg føler ikke at jeg har vært åpen nok her inne til at det skal være mulig. (Men nå ble jeg litt |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Å si ifra om man oppdager noen man kjenner synes jeg ikke er stygt, snarere tvert imot. Ofte skriver jo folk det i forbindelse med at de legger ut bilder og slikt også, at man skal si ifra om man kjenner dem. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Absolut ateist
|
|
|
|
#77 |
|
Passiv
|
:google smilefjes: Sist redigert av Slettet bruker : 14-12-08 kl 21:47. Årsak: I tilfelle noen skulle ha interesse. |
|
|
|
#78 |
|
Passiv
|
Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Sitron - hvordan fikk du vite at han hadde kjent deg igjen? Tok han kontakt eller noe? |
|
|
|
#79 |
|
Leser
|
Slik du beskriver det senere i tråden, nei. Men jeg er nok et "naturtalent" innenfor snoking hvis jeg hadde villet. Jeg har god hukommelse, husker nick, vendinger, spesielle ord osv Selv om jeg ikke har snoket slik du har beskrevet har det vært enkelte jeg har fulgt med på nett.
Jeg synes ikke du er spesielt anonym. Jeg vet både hvor du bor og hvor du jobber - med mindre det du har skrevet ikke stemmer. Vet det var en diskusjon om dette angående det å "pynte på sannheten" for å være mer anonym. Det er mer enn jeg vet om mange andre nick her inne med lengre fartstid og flere innlegg.
|
|
|
#80 |
|
Absolut ateist
|
Jada, han sa det med en gang. Han hadde ikke kjent meg igjen, men hvor jeg bodde.
|
![]() |
|
|