Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-08, 22:29   #21
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg syntes ikke nissene i blåfjell er så ufyselige jeg da.

Jo, det er de.

Gammel 14-12-08, 22:51   #22
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Det var vel han Nicolay Cleve Brock (?) hun siktet til :Knegg:

Skjønte det, men klarte ikke dy meg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 23:16   #23
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Mulig det er en tekst som oppklarer et poeng jeg ikke får med meg, men sånn ved første øyekast så ville jeg vært lite glad for at søsteren min deltok i slikt. Tvert i mot, jeg hadde blitt skuffet og bekymret.

Hvis dette hadde vært min søster, ville jeg også syns det var morsomt. Stolt? Tja, men iallfall ikke bekymret.

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Å være stolt av å ha en søster med i en video, uansett hva slags video, er litt eh...naivt? Ukritisk?

Og BI har vel aldri vært en garanti for noe som helst på seriøsitets- eller integritetsfeltet. Ei heller NHH, viser det seg, der NHH-jenter poserer mer eller mindre lettkledd til en eller annen god sak, men målet helliger ikke middelet i min bok. Om man poserer halvnaken til inntekt for noe bra eller er med i en video som sådan gir ingen kred i min bok.

Jeg hadde skammet meg dypt om min søster var så stokkteit at hun sto i undertøyet og veide opp dop blant dustegutter som lekte med pistoler. Det hadde blitt nakkadrag og kokos.

Ærlig talt. Du synes ikke du er i overkant streng og moralistisk her?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Joda, jeg ser selvsagt forskjell. Men ikke kom å si annet enn at hasjrøykninga i Revejakta forherliger hasjen?

Jepp!

Blir litt sjokkert jeg, ikke over rap-videoen eller Fibi, men av dere som finner det for godt å være negative til en såpass uskyldig ting. Det er greit å være PK altså, men må det gå på bekostning av god,gammeldags folkeskikk? Fibi er stolt av søsteren si, som hun, antar jeg, kjenner bedre enn oss andre her inne og vet hva står for. Hva med å si "Så artig", Fibi, eller rett og slett ikke si noe i det hele tatt? : oppgitt:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 23:18   #24
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitat:

Blir litt sjokkert jeg, ikke over rap-videoen eller Fibi, men av dere som finner det for godt å være negative til en såpass uskyldig ting. Det er greit å være PK altså, men må det gå på bekostning av god,gammeldags folkeskikk? Fibi er stolt av søsteren si, som hun, antar jeg, kjenner bedre enn oss andre her inne og vet hva står for. Hva med å si "Så artig", Fibi, eller rett og slett ikke si noe i det hele tatt? : oppgitt:

Fordi man er på et diskusjonsforum, vil jeg tro. Her sier man ifra om det meste.

Fin søster, dårlig video, og ikke bry deg om tilbakemeldingene du ikke vil ta til deg.

Gammel 14-12-08, 23:28   #25
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Blir litt sjokkert jeg, ikke over rap-videoen eller Fibi, men av dere som finner det for godt å være negative til en såpass uskyldig ting.

Her drar du en rine igjen ser jeg. Fordi du synes det er uskyldig, så er det uskyldig for alle? Jeg reagerte negativt på videoen ut i fra mine holdninger her i verden. For meg betyr det faktisk ganske mye at slike videoer produseres, og hvor gjerne barn og ungdom er hovedmålgruppa. Søsteren til Fibi har deltatt i dette, og kan etter min mening ikke gjemme seg bak en skuespillerrolle slik flere her antyder. Det er ikke uten grunn at jeg boikotter MTV. Fibi får selvsagt lov til å være stolt over at søsteren deltar i videoen, men hun må etter min oppfatning tåle reaksjoner når hun legger ut en video av den karakteren vi ser. Det går an å være glad i og stolt av et familiemedlem samtidig som man ikke støtter alle handlinger de gjør.

Gammel 15-12-08, 00:25   #26
Cathrine H
Nybegynner

Medlem siden: Nov 2008
Cathrine H har et hav av muligheter foran seg
Standard

Kult for søsteren din da! Moro å få være med på sånne ting og har god mimreverdi om noen år.

Syns kanskje noen tar litt av jeg, når det gjelder dene videoen. For det er det det er, en video

Cathrine H er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 00:45   #27
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cathrine H, her.

Syns kanskje noen tar litt av jeg, når det gjelder dene videoen. For det er det det er, en video

Jo, jo. Selvsagt er det bare en video. Men den forteller en historie og forherliger saker og ting de fleste av oss tar avstand fra. Hvis argumentet i slike saker skal være "det er bare en video". Så er det ikke mye man skal ta motstand fra her i verden.

Jeg kunne ikke vært med i en slik video, fordi jeg har de holdningene som jeg har. Det betyr ikke at jeg ikke ser at det bare er en video.

(Men dette er egentlig en annen diskusjon, som sikkert burde være en egen tråd. Og jeg slenger meg med her nå kun for å utsette leggetid. )

Gammel 15-12-08, 01:31   #28
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Her drar du en rine igjen ser jeg. Fordi du synes det er uskyldig, så er det uskyldig for alle? Jeg reagerte negativt på videoen ut i fra mine holdninger her i verden. For meg betyr det faktisk ganske mye at slike videoer produseres, og hvor gjerne barn og ungdom er hovedmålgruppa. Søsteren til Fibi har deltatt i dette, og kan etter min mening ikke gjemme seg bak en skuespillerrolle slik flere her antyder. Det er ikke uten grunn at jeg boikotter MTV. Fibi får selvsagt lov til å være stolt over at søsteren deltar i videoen, men hun må etter min oppfatning tåle reaksjoner når hun legger ut en video av den karakteren vi ser. Det går an å være glad i og stolt av et familiemedlem samtidig som man ikke støtter alle handlinger de gjør.

Hvis du går inn i den nye PK- tråden ser du at du benytter deg av akkurat den typen hersketeknikk som Fargo beskriver. (Å dra en rine) Men det var en digresjon.
Jeg ser også at denne videoen ikke er av de mest "oppbyggelige" (som min bestemor ville sagt) Nå vet vi jo strengt tatt ikke hva den handler om siden vi (mange av oss?) ikke kan spansk. Den kan jo være ironisk. Det spiller ingen rolle egentlig. For meg handler det om folkeskikk, vi lever i 2008 og filmer/sanger/videoer av denne typen omgir oss på alle bauer og kanter. Jeg synes derfor det er rart at man ikke kan holde munn når en av medlemmene her viser en video av søsteren sin. SÅ sjokkerende var det vel ikke?
Mener du virkelig at du boikotter MTV? Du ligger godt an i konkurransen om den mest PK på FP, tror jeg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 01:55   #29
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg boikotter og MTV men av helt andre grunner enn Irma tenker jeg.
Jeg liker ikke musikken de som oftest spiller der.
Nuvel, det var en liten avsporing.
Så pen søsteren din er Fibi. Det blir nok et kjekt minne for henne når hun er i mimrealderen.

Gammel 15-12-08, 07:50   #30
Maia
Fullverdig medlem

Maia sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Maia er litt kul
Standard

Jeg skjønner at du er stolt av at søsteren din er blitt "småkjendis" jeg Fibi, om det så er i Spania i en dårlig musikkvideo!

Maia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 07:59   #31
Fargo
Hogger i stein

Fargo sin avatar

Fargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populær
Standard

Alle snakker om dopet, men så dere ikke hvor mange gærne religiøse fanatikere som satt der? Altså, om min søster hadde defilert rundt om med slike galninger - så hadde jeg gått fullstendig av konseptene! Gi dem tre til fire dager, og jeg er sikker på at de har ødelagt hele vår kultur. De har jo allerede, tydeligvis, stukket av med de beste damene!

Kan noen forresten fortelle meg om det undertøyet der finnes i "nordiske" puppestørrelser? (her er vel puppene større en i Syden - i hvert fall opggis de som større på spørsmål om det)

Fargo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 08:08   #32
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Fin søster! Dårlig video.

Gammel 15-12-08, 08:22   #33
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Søsteren til Fibi har en fin halvnaken kropp. Ingen tvil om det. Men at videoen er skikkelig skikkelig dårlig er det ingen tvil om og jeg tror ikke den vil tjene henne til ære i ansettelsessituasjoner. Jeg ville nok regnet med at kandidaten hadde dårlig smak, dårlig teft og dårlig dømmekraft og neppe ansatt henne, dersom jeg fikk vite at hun hadde vært med i en slik video.

Gammel 15-12-08, 08:43   #34
Fargo
Hogger i stein

Fargo sin avatar

Fargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populær
Standard

Søsteren til Fibi har en fin halvnaken kropp. Ingen tvil om det. Men at videoen er skikkelig skikkelig dårlig er det ingen tvil om og jeg tror ikke den vil tjene henne til ære i ansettelsessituasjoner. Jeg ville nok regnet med at kandidaten hadde dårlig smak, dårlig teft og dårlig dømmekraft og neppe ansatt henne, dersom jeg fikk vite at hun hadde vært med i en slik video.

Jeg har ansatt over 100 mennesker i mitt liv, sålangt, og om denne kvinnen var kvalifisert for jobben - så hadde jeg ikke nølt med å ansette henne. Det er min fullstendig klare oppfatning at de som kommer med "ansettelsesargumentet" neppe virkelig har ansatt noen.

Gammel 15-12-08, 08:44   #35
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

For en flott søster du har.

Gammel 15-12-08, 08:45   #36
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fargo, her.

Jeg har ansatt over 100 mennesker i mitt liv, sålangt, og om denne kvinnen var kvalifisert for jobben - så hadde jeg ikke nølt med å ansette henne. Det er min fullstendig klare oppfatning at de som kommer med "ansettelsesargumentet" neppe virkelig har ansatt noen.

Haha. Det har jeg vel. Har vært sjef for nærmere 500 stykker og ansatt nesten 50 hittil. Hvis hun og en annen var jevnt kvalifisert, så ville denne videoen diskvalifisert henne, for jeg ville antatt at hun var komplett blåst som ville være med på noe sånn.

Gammel 15-12-08, 08:46   #37
Fargo
Hogger i stein

Fargo sin avatar

Standard

Haha. Det har jeg vel. Har vært sjef for nærmere 500 stykker og ansatt nesten 50 hittil. Hvis hun og en annen var jevnt kvalifisert, så ville denne videoen diskvalifisert henne, for jeg ville antatt at hun var komplett blåst som ville være med på noe sånn.

Da kan jeg fortelle deg at du jobber i det offentlige.

Gammel 15-12-08, 08:50   #38
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så trist at enkelte mennesker lar en eneste handling basere hele synet sitt på en person. Sånn er ikke jeg, takk og lov for det. (edit: nå snakker jeg ikke om handlinger som drap, voldtekt og lemlestelse heller).

Sist redigert av Dixie Diner : 15-12-08 kl 08:56.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 09:04   #39
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Skjønner godt at du er stolt av henne jeg, Fibi. Flott søster du har. Videoen og musikken var jo ikke all verden, men det blir sikkert et artig minne for henne senere.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 11:58   #40
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Mener du virkelig at du boikotter MTV?

Ja, jeg boikotter MTV. Det har jeg gjort fra jeg var ganske ung faktisk. Det har med et sterkt engasjement i forhold til det kvinnesyn som representeres og formdles til ungdom i en sårbar og lettpåvirkelig fase av livet. Jeg kjenner ganske så mange som gjør akkurat det samme, og føler meg ikke spesielt PK av den grunn.

Jeg kjenner at jeg synes PK-begrepet begynner å smuldre litt opp og bli innholdsløst jeg rine. Kan du ikke begynne å bruke andre beskrivelser? Når nærmest alt som diskuteres på FP blir møtt med "Åh, det er så PK", "Åh, du er feminist, og mener noe om seksualisering av kvinner? Blæh, du må være den mest PK jeg vet om!" så mister begrepet sitt innhold. Synes jeg.

Emneord
klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:56.