Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ville dere sagt noe hvis ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-08, 11:52   #121
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville dere sagt noe hvis ...

Jada, har vært på KG lenge, jeg. Så får du heller se om du finner ut hvem jeg er.

Gammel 15-12-08, 11:55   #122
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Med mindre du skriver nøyaktig de samme tingene der som her så er du nok trygg Sitron. Man trenger ikke være stalker for å gjenkjenne folk.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 11:56   #123
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, man trenger bare være flink til å google.

Gammel 15-12-08, 11:57   #124
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Google? For å gå inn på et forum og gjenkjenne et troll?

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 12:10   #125
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ville nok sendt en PM til vedkomne om det var noen jeg visste hvem var.

Den KG saken må være gammel? Enten så var det den eller en lignende sak som det gikk gjetord om da jeg for første gang ble medlem på et forum i 2004, blant annet var det vel mye rabalder på NM i den sammenheng.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 12:25   #126
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det Milla-greiene var i 2002, mener jeg å huske.

Gammel 15-12-08, 12:58   #127
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Joika.. Siden du tydeligvis kjenner denne personen så godt at du kan si at han eller hun lyver og i tillegg irriterer deg over det nok til å lage en tråd, kan du ikke bare sende en PM og si i fra til personen?

Hør, hør. Ignorer brukeren eller si fra.

Gammel 15-12-08, 13:09   #128
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Enten så var det den eller en lignende sak som det gikk gjetord om da jeg for første gang ble medlem på et forum i 2004, blant annet var det vel mye rabalder på NM i den sammenheng.

Det var sikkert den der premature ungen som var på størrelse med en kulepenn.
Og om jeg ikke tar feil så var det jammen Sitronen som avslørte henne/han/de/whatever der også. Tror jeg. Om jeg husker riktig og kobler rett her nå.

Det er alltid troll, av et eller annet slag. Mange er relativt uskyldige og lyger på seg småtterier, mens andre lever et fantasiliv på nett. Og det er intent annet enn trist.

Gammel 15-12-08, 13:18   #129
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Og om jeg ikke tar feil så var det jammen Sitronen som avslørte henne/han/de/whatever der også. Tror jeg. Om jeg husker riktig og kobler rett her nå.

Var det de som hadde en laaang, rørende tråd om en prematur unge med alskens sykdommer og greier, og som viste seg å være fullstendig oppspinn? På NM altså. Jeg husker noe snakk om at noen ville sende blomster til henne på sykehuset, men så var det ingen med det navnet innlagt der.

Gammel 15-12-08, 13:24   #130
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De som finner opp slikt kan ikke ha det helt godt med seg selv, nesten så jeg syntes litt synd på slike personer. Samtidig er det provoserende at de skal få engasjere og røre ved så mange mennesker ved å lyve, spesielt vondt er det jo for de som har opplevd noe lignende IRL.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 13:26   #131
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Mens andre igjen ikke aner hvem Milla er.

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Noen aner ikke hva KG er heller.

Gammel 15-12-08, 14:22   #132
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Det kommer an på alvorlighetsgraden i det de fortalte om om jeg hadde sagt noe eller ikke. Men jeg har en mistanke om at jeg er så godtroende at jeg ikke hadde oppdaget det om det ikke var veldig grove ting som det ble løyet om.

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg har aldri fått så mye pes som da jeg outet Milla som troll.

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Det er alltid troll, av et eller annet slag. Mange er relativt uskyldige og lyger på seg småtterier, mens andre lever et fantasiliv på nett. Og det er intent annet enn trist.

Har du bijobb som trolljeger, Sitron?

Gammel 15-12-08, 15:36   #133
TBM
Passiv

Standard

Sv: Ville dere sagt noe hvis...

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

I min tid som forumbruker så har jeg sett en god del løyner ja. Enkelte soleklare pga innhold, og andre pga beviselige ting. Men jeg har vel ikke hatt det for vane å avsløre vedkommende.

Jeg har en gang gått direkte på et nick og plukket av vedkommende den ene løynen etter den andre. Dette var en person jeg vet godt hvem er RL da. Det gikk på helt uskyldige ting, som det å juge på seg en jobb man ikke har, biler man ikke har etc. Da var det ustyrtelig moro å gå inn å skrive at jeg faktisk vet hvilken jobb du har, bil du har etc.

Barnslig ja, men gud bedre så moro

Hva var det med å gjøre det som var så moro?

Jeg er ikke mer naiv enn at jeg skjønner at noen lyver på seg et annet liv på nett enn i RL. Jeg tror imidlertid ikke jeg ville ha gjort så mye med det, såfremt det ikke påvirket andre.

Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 15:56   #134
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Har du bijobb som trolljeger, Sitron?

Enkelte ganger er det jo rett og slett umulig å ikke skjønne at en person er full i kødd. Og dermed må jeg enkelte ganger klø meg i hodet over hvor blinde folk kan være.

Gammel 15-12-08, 16:07   #135
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner ikke en skjit. (Dvs, Milla-historien har jeg fått med meg.) Men denne tråden skjønner jeg ikke noe av, og lurer også på hva som var vitsen? Og ble selvfølgelig også semiparanoid, og vurderer å stille med CV, bildebeviser og uttalelser fra Troverdige Mennesker på neste FP-treff.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 16:09   #136
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg skjønner ikke en skjit. (Dvs, Milla-historien har jeg fått med meg.) Men denne tråden skjønner jeg ikke noe av, og lurer også på hva som var vitsen? Og ble selvfølgelig også semiparanoid, og vurderer å stille med CV, bildebeviser og uttalelser fra Troverdige Mennesker på neste FP-treff.

Ditto på alle punkter.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 16:10   #137
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Om man søker på KG kan man fortsatt komme over ett og annet inlegg dama skrev den gangen. Hun kalte seg vel Minnie Emmerdale i en periode også, om jeg ikke husker feil, husker ikke om det var før eller etter Milla.

... og Milla Quincampoix. Det var litt av en tid. Det hadde vært moro å vite hvilket nick hun har i dag. Hun er definitivt aktiv i forumverden, slike troll gir seg neppe. Hun lærte oss mye da. Visste dere at man bør peele armhulen, for eksempel?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 16:11   #138
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det er jo en bruker på KG nå som visstnok har sagt at hun var Milla. Om det stemmer er jo vanskelig å si.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 16:20   #139
TBM
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Enkelte ganger er det jo rett og slett umulig å ikke skjønne at en person er full i kødd. Og dermed må jeg enkelte ganger klø meg i hodet over hvor blinde folk kan være.

Men blir man ikke da litt over-paranoid den andre veien flere ganger? Altså at man blir for fokusert på å "ta" folk i løgn? Og hvordan kan man vite at man har rett?

Selv kjenner jeg ingen personlig her inne (har bare bittelitt peiling på Madam Mim) og har overhodet ingen forutsetninger for å kunne si at noen lyver voldsomt eller litt.

Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 16:24   #140
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

For Millas del og denne her med den premature ungen, så var det iallfall min hensikt å hindre andre i å bruke tid, krefter og tårer på noe som ikke eksisterer. Det har ingenting med å skulle ta noen eller være etter noen, men når noen (som det var med Milla) forteller om gråtetokter, søvnløse netter og opplevelsen av å miste sin kjære igjen (lignende tilfelle), er det da ikke på sin plass å si fra?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:18.