|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#141 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...Sitron: Jeg synes det. Nå vet jeg intet om Milla, bare den der premature ungen, og det er klart at når så mange går fem på en løgn, og det i en relativt sårbar periode (dette var vel på SM, så vidt jeg husker) - så er det fullstendig på sin plass å gjøre noen oppmerksom på det. Den gang ble det jo håndtert relativt bra av hjelpeadmin.
![]() |
#142 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...Det var et troll på SG også husker jeg. Hun mistet mannen flere ganger? :husker ikke helt:
![]() |
#145 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...
Forskjellen er vel at det i de overnevnte sakene ikke luskes i kulissene og skaper drama på den måten, uten at folk aner hva som foregår.
![]() |
#147 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ..."Det bor et troll på FP, på FP bor et troll, og dette trollet på FP, det er et Forumtroll!"
![]() |
#148 |
Introvert textrovert
|
Nei, jeg husker ikke saken. Mulig det ikke var mannen hun mistet gjentatte ganger og at jeg blander med noe annet. Men det var ihvertfall et troll, var det ikke? Jeg var aktiv fra 2003-2005/6.
![]() |
#149 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Dec 2008
![]() |
Hmm.. var der fra 2001 så dette burde jeg huske. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...Jeg bryr meg lite.
![]() |
#153 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...Ang. slike forumtroll som nevnes oppover i tråden - er det noen slike som har gått så langt at de har stilt på treff?
![]() |
#154 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...Dette forumtrollet som jeg antar at det hintes til i HI, iallfall det jeg har blitt påprakket på PM, traff jeg for få uker siden.
![]() |
#158 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...Nå føler jeg meg mindre smart her
![]() |
#159 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...Jeg har fullt navn på ei som har opptrådt som troll med flere nick på flere fora, hun stalket meg og noen andre på bla. Facebook og er virkelig helt syk i hodet. Det er nesten sånn at jeg tror alle forumtroll er henne for tiden. Jeg synes det er skikkelig skummelt at noen bruker så mye tid og krefter på å opptre sinnssyk på fora.
![]() |
|
|