Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjøper du lodd o.l på døra?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-08, 17:47   #41
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøper du lodd o.l på døra?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det tok noen sekunder før jeg skjønte denne. :ser for seg Mandarin sende en diger kasse doruller til Røde Kors:

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 17:49   #42
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Jeg glemte å sende guttungen bort med fotball-loddene i år. Beklager. Det skal ikke gjenta seg.

Vi kjøper selvsagt, vi også når det kommer loddselgere på døra.

Ja husk å send han bort. Om noen år kommer mine til deg.

Gammel 17-12-08, 17:50   #43
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Vi kjøper, så sant vi har kontanter.

Gammel 17-12-08, 17:50   #44
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det gjør vi. Om vi har penger selvsagt. Som regel klarer vi å skrape sammen til et lodd eller to. De fleste loddene koster mellom 2 og 10 kroner, og det klarer vi som regel å hoste opp.

Gammel 17-12-08, 17:53   #45
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ungene mine solgte tegninger på døren, til inntekt for seg selv. Kan tro mor var flau da.

Gammel 17-12-08, 20:09   #46
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ungene mine solgte tegninger på døren, til inntekt for seg selv. Kan tro mor var flau da.

Gammel 17-12-08, 20:12   #47
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøper hvis det er barn som selger, og de selger noe jeg er interessert i å ha. Og så er det enda en ting som må være på plass, nemlig at jeg har kontanter i lommeboka. Det har jeg ofte ikke så mye av.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 20:15   #48
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Har jeg kontanter, kjøper jeg. Rett og slett fordi jeg synes det er viktig at barna har aktivitetstilbud i bydelen. Jeg bor i en noe belastet bydel og skolekorps og idrettslag støtter jeg med glede.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 20:19   #49
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjøper viss det er barn som kommer og jeg har kontanter liggende.

Gammel 17-12-08, 20:34   #50
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi ligger så bortgjemt til, at vi har aldri noen på døren. Kommer aldri noen til halloween/nyttår heller. (Eller, jeg vet faktisk ikke om noen kommer til nyttår for vi har ikke vært hjemme da, men jeg kan ikke tro det..)

Skulle det ha kommet noen loddselgere på døren, så hadde jeg nok kjøpt hvis det var barn som solgte.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 20:39   #51
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er stort sett unger fra den lokale håndballgruppa som selger lodd på døra her, og de får alltid en 50-lapp eller så fra oss. Det er nesten så jeg syns det gjør vondt å avvise "pulje B" fordi jeg allerede har kjøpt lodd fra "pulje A" fordi jeg husker så inderlig godt hvor urkjedelig det var å fly på dørene og selge lodd for speideren i min tid.

Gammel 17-12-08, 20:42   #52
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg og søstrene mine solgte sånne fine rundinger som vi hadde dryppet av lys til naboene. (Dryppet lys i glass med vann, gjør barn det i dag? ) Festet tråder i de, slik at de kunne henges opp. Kan tro de var fine!!

Gammel 17-12-08, 20:45   #53
lalill
Ute av produksjon

lalill sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
lalill er populærlalill er populærlalill er populærlalill er populær
Standard

Eg kjøper dei sjeldne gongane det kjem nokon som vil selga lodd. Det er ikkje snakk om mange kronene per lodd så langt.

Gammel 17-12-08, 21:01   #54
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Vi kjøper alltid, vi har alltid litt kontanter liggende. Håndballjentene samler inn flasker, det er helt genialt for vår del. Blir kvitt tomgodset og støtter det lokale idrettslaget, veldig bra.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 21:51   #55
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Hadde ikke kjøpt lodd til 50 kr stk, men hadde kjøpt sjokoladekjeks Hihi.

Gammel 17-12-08, 21:58   #56
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kjøper av de som kommer innom, fordi det kun er kjentfolk som kommer helt oppi bushen her med ei loddbok, eller andre ting. Men det har hendt jeg ikke har hatt kontanter i hus, selv ikke i lomme-penge-glasset.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 21:59   #57
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

(Dryppet lys i glass med vann, gjør barn det i dag? )

Mine unger gjør, Ikke det at det trenger å bety noe. Vi gjør mange rare ting som andre ikke gjør.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 22:05   #58
Hønemor!
Superaktiv

Hønemor! sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
Hønemor! har et hav av muligheter foran seg
Standard

Kjøpte en boks karameller fra en gutt, som kan trillende på en trillebår, fra et idrettslag.
Dette var hos ei venninne, har aldri hatt noen på døra untatt to sortkledde damer.

Kunne ikke helt skjønne hvorfor han hadde en bunt røde lys, men da var vel de til salgs også da.

Gammel 17-12-08, 22:18   #59
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Mine unger gjør, Ikke det at det trenger å bety noe. Vi gjør mange rare ting som andre ikke gjør.

Så bra! Jeg hadde helt glemt dette før det dukket opp da jeg laget denne tråden. Vi syntes det var gøy å dryppe lys iallefall.

De sjokoladekjeksene jeg kjøpte i går var gode, er nok snart tomt i den esken nå.

Gammel 17-12-08, 22:31   #60
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen fordeler skal det være med å bo midt i byen; dette inntreffer en gang hvert år. Da kjøper vi lodd eller kaker eller hva det skulle være.

I gamle dager spilte jeg volleyball, så jeg har solgt min dose lodd og hatet det som pesten.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:37.