|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Tør du invitere en kokk på middag ? | |||
| Selvsagt, da kan jeg vise hva jeg er god for. |
|
24 | 18,60% |
| Ja, de trenger vel mat de også. |
|
78 | 60,47% |
| Kanskje, hvis det ikke er en veldig flink kokk. |
|
3 | 2,33% |
| Nei, jeg liker maten jeg lager og trenger ikke kommentarer |
|
2 | 1,55% |
| Nei, jeg hater å lage mat. |
|
8 | 6,20% |
| Vet ikke jeg, kanskje. |
|
9 | 6,98% |
| Idiot spørsmål |
|
5 | 3,88% |
| Deltakere: 129. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Ute på tur
|
Sv: Tør du invitere en kokk på middag?Jeg inviterer gjerne kokker og restaurantfolk på middag, og har bare positive erfaringer fra det. Men jeg må jo innrømme at jeg foretrekker å være gjest.
|
|
|
#62 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tør du invitere en kokk på middag?Bare hvis det er en hyggelig kokk. Dvs. jeg ville invitert vedkommende som en venn/bekjent, ikke for å få bedømt matlagingen min eller som en veldedig handling ("de trenger vel mat de også").
|
|
|
#63 |
|
Curlingkone
|
Sv: Tør du invitere en kokk på middag?Min bror er kokk. Men det er mange år siden han jobbet som det da.
|
|
|
#64 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tør du invitere en kokk på middag?Ja det går helt greit, stakars kokker som bare må være kokker da..
|
|
|
#65 |
|
Lett rørt
|
Sv: Tør du invitere en kokk på middag?Har hatt kokker her mange ganger, men jeg sørger for at det faller seg naturlig at de lager maten selv.
|
|
|
#66 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tør du invitere en kokk på middag?Jeg blir nervøs uansett når jeg inviterer på middag, så jeg tror det skulle gått. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Tør du invitere en kokk på middag?Jeg har en venninne som ikke er kokk direkte, men har gått kokkelinje og jobbet som frokostkokk og lignende. Hun er veldig god på å lage mat, og lager det meste fra bunn av. Jeg derimot lager fint lite på den måten, men vi ber dem på middag likevel. Så får de mene hva de vil. Vi har det hyggelig uansett. Og en del ting smaker jo godt selv fra meg. Synes jeg. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Tør du invitere en kokk på middag?
Note to self: Ikke ta over på kjøkkenet til Mjau.
|
|
|
#69 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Tør du invitere en kokk på middag?Ja, mamma er kokk og jeg har ingen problemer med å invitere henne på middag.
|
|
|
#70 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Tør du invitere en kokk på middag?Jada. Det tør til og med jeg. Og min kokkevenninne synes jeg lager verdens beste pizza.
|
|
|
#71 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
De fleste bakerier bruker eggpulver og da blir smaken ikke den samme som med ordentlige egg.
|
|
|
#72 |
|
Fortynnet
|
Sv: Tør du invitere en kokk på middag?Eggpulver høres stusslig ut, ja. Jeg syns sånne vanlige bakerikaker er veldig kjedelige. Marsipankake, napoleonskake, tørr sjokoladekake - og ostekake og suksessterte som virker som de har vært frosne. Ikke imponert over kakeutvalget her i det hele tatt, så jeg baker heller selv. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Tør du invitere en kokk på middag?Ja, det tror jeg da. Jeg har ei i familien som er kokk og akkurat nå jobber jeg på et hotellkjøkken. Jeg er ikke akkurat imponert over kokeleringen deres. Litt for mye halvfabrikat og "sette sammen ting som allerede er ferdig". Men de har a la carte meny også, men den blir ikke laget når jeg er på kjøkkenet (formiddag). Konditorens jobb ser mer morsom ut da (hotellet har det også). Selv lager jeg så gode kaker at jeg glatt hadde servert en konditor.
|
|
|
#74 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Tør du invitere en kokk på middag?Ja, lage mat til kokker har jeg gjort mange ganger. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Har tro på forbedring
|
Jeg inviterer stort sett bare hyggelige mennesker sånn generelt sett jeg. *enkel*
|
|
|
#76 |
|
Glad
|
Sv: Tør du invitere en kokk på middag?Ja de trenger vel mat de og. Dessuten er det mannen som lager maten her i huset, så da har jeg ingenting å være redd for.
|
|
|
#77 |
|
Passiv
|
Sv: Tør du invitere en kokk på middag?Nei, jeg hater å lage mat. |
|
|
|
#78 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Tør du invitere en kokk på middag?Jeg kjenner ingen kokker og vi har så og si aldri middagsgjester. Så den problemstillingen er lite aktuelle for meg. |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
![]() |
Sv: Tør du invitere en kokk på middag?Jeg er ikke noe flink til å lage mat, men jeg har hatt en kjøkkensjef på middag, første og eneste gang jeg har tilberedt kalkun. Han klaget ikke i hvert fall
|
|
|
|
#80 |
|
blant fjord og fossevell
|
Sv: Tør du invitere en kokk på middag?Du kommer på søndag? |
|
|
|