|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#64 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Har dere pinnekjøttet i ovnen før servering?Jepp, og det blir sååå digg!
![]() |
#65 |
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere pinnekjøttet i ovnen før servering?Har det selvfølgelig inni ovnen noen minutter før servering!!!!
![]() |
#66 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Har dere pinnekjøttet i ovnen før servering?Noen minutter under grillelement, ja. Foreldrene mine liker det best rett i fra gryta, men jeg synes det lukter så veldig av fettet da?
![]() |
![]() |
#67 |
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere pinnekjøttet i ovnen før servering?Vi har det ikke i ovn, men mulig vi tester det ut en dag før julaften.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere pinnekjøttet i ovnen før servering?Det har jeg ikke prøvd... Får bli neste jul. Nå har jeg spist pinnekjøtt 3 dager på rad
![]() |
#69 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2008
![]() |
![]() Sv: Har dere pinnekjøttet i ovnen før servering?Den MÅ jo inn i ovnene noen minutter før servering. Da får man den ekstra deilig og litt krispy. Har ikke gjort dette selv, men mamma gjør det alltid. NAM! |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: I en skoeske..
![]() |
![]() Sv: Har dere pinnekjøttet i ovnen før servering?Har aldri hørt om å ha det i ovnen før jeg.
![]() |
#71 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere pinnekjøttet i ovnen før servering?Hvor mange grader, folkens? :har-pinnekjøtt-i-gryta-nå: |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Har dere pinnekjøttet i ovnen før servering?
Jeg hadde mitt i ovnen ca 5 minutter, under grillen, på høyeste temperatur. Fungerte veldig fint. Når fettet begynte å få litt gylden farge tok jeg det ut.
![]() |
![]() |
#73 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Har dere pinnekjøttet i ovnen før servering?Ca. 200 grader, eller grillen på fullt. Bruker man grillen må man være jækla obs hele tiden, for det skal ikke mye til.
![]() |
#74 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Har dere pinnekjøttet i ovnen før servering?Grillen? Ja, altså, ovnen har jo en grillfunksjon, men den går vel på temperatur som det andre? Jeg har en knapp med temperatur og en med over- og undervarme, overvarme og undervarme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Har dere pinnekjøttet i ovnen før servering?Annemede: :roper: Hvor mange grader har du det på når du damper det over tid i ovnen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Har dere pinnekjøttet i ovnen før servering?Ellers har de store gryter på Jernia. :erfart: Det er jammen ikke sikkert man finner dem igjen neste år heller, enda så store de er. :erfart: Men mange store gryter kan også være kjekt å ha.
![]() |
#77 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Har dere pinnekjøttet i ovnen før servering?De har gedigne gryter på Ikea som er suverene til formålet.
![]() |
#78 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Har dere pinnekjøttet i ovnen før servering?Altså, om du har god tid, tar du på lav varme og lang tid, har du dårlig tid høyere varme og kortere tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Nymotens gammeldags
Min grill går ikke på temperatur, den går på 1, 2 og 3. Det gjør de andre jeg har sett også, men det er vel forskjellig fra merke til merke, jeg vet ikke. Det er i hvertfall et symbol på stekeovnsknappen som ser ut som en ovn med en bølgete linje, mener jeg å huske (gidder ikke reise meg opp for å se nå), og på temperaturknappen står det samme symbolet og med tallene 1, 2 og 3.
![]() |
#80 |
Dårlig husmor
|
Ru har som vanlig løsningen. Jeg har nå lånt en ekstra gryte av min mor, jeg orket ikke begynne med eksperimenter eller å være i noen butikker unødig 22. desember. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|