Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Jeg vil ha din ærlige mening om kaptein Sabeltann! Og gjerne en diskusjon...

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-08, 20:34   #11
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vil ha din ærlige mening om kaptein Sabeltann! Og gjerne en diskusjon...

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Hva sa man om Jokke da, jo mer fyll, jo større kvalitet? Jeg vet ikke hvor mange Jokke-konserter du har vært på, men jeg har vært på mange nok til at jeg ikke ville gått god for all kvalitet i den leiren heller. Det var stort sett et ølregn og fra alle kanter, og en frontfigur som ramlet ut og inn både tekstmessig og fysisk.

En hyllest til angivelig-god-kvalitet:

Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg
hvis jeg var deg så ville jeg spandert en fyll på meg
tenk på alt det morsomme vi sammen kunne gjort
hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg

(Når det er sagt er jeg stor Jokke-fan, altså. Som nevnt har jeg sågar vært på flere konserter på 90-tallet. Jeg vil dog aldri påstå at alt materialet holder god kvalitet, hverken på plate eller live. )

Jeg er for ung. Sorry. ...og Jokke har en kvalitet i tekster som verker i magen fordi de er brutalt ærlige og vonde. Det betyr ikke at jeg mener at alt materialet nødvendigvis er så himla bra.

(Forøvrig var U2-kommentaren en spøk, en slags gammel, intern vittighet, om det var den som provoserte.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:48.