|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
| Se resultatene: Tror du at Snåsamannen kan helbrede mennesker? | |||
| Jeg tror mannen har helbredende evner. |
|
84 | 39,62% |
| Jeg er åpen og interessert og vil vite mer. |
|
50 | 23,58% |
| Jeg klarer overhodet ikke å tro på dette, og er overbevist om at dette er oppspinn og innbilning. |
|
47 | 22,17% |
| Jeg kjenner noen som har fått hjelp fra Snåsamannen. |
|
17 | 8,02% |
| Jeg er fryktelig skeptisk, men vet for lite om dette. |
|
50 | 23,58% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 212. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
saftig
|
Sv: Snåsamannen II (undersøkelse)
Med all respekt å melde; du kan ikke bli overrasket over at noen påpeker at det du mener er bevis for medlemmenes overbevisthet, faktisk ikke er det.
|
|
|
#84 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#85 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Snåsamannen II (undersøkelse)Jeg tror han har helbredende evner!! Sist redigert av Prilla : 31-12-08 kl 02:11. |
|
|
|
|
|
#86 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Snåsamannen II (undersøkelse)Jeg får alltid den grusomme sangen av R Kelly i hode mitt når jeg tenker på Snåsamannen ... "I believe I can fly ... ". De ligner jo ikke akkurat så må være noe med innholdet .... |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Snåsamannen II (undersøkelse)Knis.
|
|
|
#88 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Snåsamannen II (undersøkelse)Ja, da ser det altså ut til at en liten gruppe mener at undersøkelsen gir misvisende/lite tilfredsstillende resultater. Jeg minner på nytt om at dere kan legge ut en ny poll slik at resultatene blir korrekte.
|
|
|
|
#89 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Snåsamannen II (undersøkelse)Nå er for øvrig alt. 3 + 5 større enn 1, så FP har igjen befestet seg som skeptikerhøyborg.
|
|
|
#95 |
|
Mother of Dragons
|
|
|
|
#96 |
|
By the Sea
|
Ja, det hadde jeg tenkt å si også.
|
|
|
#97 |
|
|
Jepp. Eller at alle dere gale alternative freaker løp og stemte med en gang, mens vi litt mer reflekterte skeptikere fortsatt ikke har stemt fordi det ikke er nøyaktig nok. |
|
|
|
|
|
#98 |
|
By the Sea
|
|
|
|
#100 |
|
By the Sea
|
Sv: Snåsamannen II (undersøkelse)...MEN selv med aCs teori i bakhodet - hele 71 staute FP'ere tror på mannens helbredende evner!
|
![]() |
|
|