Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Valuta i Egypt?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-09, 19:59   #25
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valuta i Egypt?

Elisabet.. Jeg har ikke blitt dårlig av mat i Egypt. Mannen min har blitt dårlig, men det var etter at han spiste på en fin restaurant.

Jeg tror ikke det er særlig tryggere å spise på fine restauranter kontra billige spisesteder hvis man er normalt forsiktig.
Egypterne som tok oss med i Kairo sa at lokale restauranter med mye folk og hvor mat grilles kontinuerlig er noe av det tryggeste. Buffeter hvor mat ligger oppvarmet lenge er nok mer risikabelt i så måte. Mannen ble syk etter en slik middag.

Mat i Egypt er jo alltid noe man skal være forsiktig med, men godt gjennomstekt er jo viktig uansett hvor man er.

Jeg brukte ikke shorts i det hele tatt i Egypt. Lange vide bukser og skjørt var mye mer anvendelig, samt et tynt sjal som kunne brukes til å deke hodet mer når det var nødvendig eller bare smart.

Barbeint i skoene gikk jeg heller ikke i Kairo.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:38.