|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Bedreviter
|
Sv: Navnelapper - hva skriver dere på dem?
Alt det Pingis sa. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Navnelapper - hva skriver dere på dem?Jeg skriver etternavn pluss mitt mobilnr. Jeg har bare 51 uker mellom mine to jenter så noen klær bruker de samtidig, som feks strømpebukser, t-skjorter, truser, sokker osv. Også klistrelapper på matbokser o.l har etternavn pluss mitt mobilnr. Jeg bruker også disse lappene på skolebøkene mine. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Navnelapper - hva skriver dere på dem?Jeg glemte å skrive at vi har også klistrelapper med ungene sitt navn på som de bruker på sine egne leker. De er superkjappe med å feste disse lappene på ting de får i presang osv. Da er de MIN liksom |
|
|
|
|
|
#47 |
|
...med jordbær...
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Navnelapper - hva skriver dere på dem?Vi har kun etternavn. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
Sv: Navnelapper - hva skriver dere på dem?Sånn når jeg tenker meg om er det forresten et salig virrvarr med navnene til guttene og deres fettere som alle går i hver sin avdeling i barnehagen, (arveklær, ja!) men de ansatte har stålkontroll. Og så blir vi ikke spesielt stressa om jeg får med mine nevøers votter eller noe hjem heller. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
heimføing
|
Sv: Navnelapper - hva skriver dere på dem?
Nja, det syns jeg nå er å undervurdere de ansatte litt |
|
|
|
|
|
#50 |
|
trøtt
|
Sv: Navnelapper - hva skriver dere på dem?De fast ansatte kan garantert etternavnene på barna på sin avdeling, i hvert fall. Hos oss har vi 3 avdelinger - 42 barn, og jeg kan de aller fleste etternavnene. Men det enkleste er fornavn+etternavn på merkelappene, da har også vikarene sjansen til å legge klærne i rett hylle. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Navnelapper - hva skriver dere på dem?De nye merkelappene jeg har bestilt ser slik ut:
|
|
|
#52 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
![]() |
Sv: Navnelapper - hva skriver dere på dem?Jeg har fornavn og telefon nr på merkelappene. Men holder vel egentlig med fornavn og evnt forbokstaven i etternavnet, det er hvertfall lettere for oss som jobber i barnehage. |
|
|
|
![]() |
|
|