|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: USA - hvor lang tid på passkontroll
![]() |
#22 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: USA - hvor lang tid på passkontrollHar mellomlandet på Houston to ganger i mitt liv, og mistet bagasjen begge gangene. :datapunkt:
![]() |
![]() |
#23 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Leste i Aftenposten for noen dager siden at det er nå nye innreiseregler til Usa: |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Så vidt jeg husker så spørres det om man har tenkt å begå terrorhandlinger osv. Er det ikke noe sånt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() |
![]() Sv: USA - hvor lang tid på passkontrollDe forlanger faktisk 1 time og 45 minutter i minimum på Newark nå, så det burde gå med 2,5 t. Vi skal dit i februar og må vente i 4 timer. Men hadde først fly med 1,5 t og da fikk vi beskjed om forandring p.g.a. den nye regelen. Så i gjennomsnitt bruker de fleste 1t og 45 minutter så da har du jo 45 minutter å gå på. Det holder sikkert!!
![]() |
#26 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: USA - hvor lang tid på passkontrollFør høstferien i høst fylte vi ut sånn "forhåndsgodkjenning" på nettet, og printet i tillegg disse ut og tok med oss. De skulle da erstatte disse utkryssingssedlene man får på flyet. Mr. Norway insisterte likevel på å ta imot sedlene OG fylle dem ut. Jeg var litt sånn oppgitt himlende, for hva var DA påenget med forhåndsprosedyren på nettet?" Men han har pendlet til USA tidligere og sa bare tørt "stol på meg, jeg kjenner til typene på US Immigration."
![]() |
![]() |
#27 |
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: USA - hvor lang tid på passkontrollFor å være helt sikker har vi nå booket billetter slik at vi har nesten 5 timer på Newark... Får ta en bedre middag
![]() |
#28 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nope. Spesielt ikke der det står "if you answer "yes" on any on the above, contact the nearest US Embassy before disembarking" -ettersom du får lappen midt over Atlanteren kan det være langt å svømme hjem...
![]() |
![]() |
#29 |
En Som Trener
|
Dette er nok lurt! Har selv løpt som en gal for å rekke fly på Newark to ganger og et var FØR terrorhandlingene og uten barn.
![]() |
|
|