|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har alle barn skøyter?Tror mange har skøyter og ski til barna sine rundt her vi bor også. Og sitteunderlag, snowracer, rumpebrett, pølser i fryseren og termoser i alle fasonger og størrelser.
|
|
|
#42 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har alle barn skøyter?Vi har ikke alt slags uteutstyr, som skøyter og ski i alle størrelser ... :dårlig mor:
|
|
|
#43 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Har alle barn skøyter?Mine har skøyter, i allefall de to yngste.
|
|
|
#45 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har alle barn skøyter?Barna har vokst ut av sine skøyter, så vi må kjøpe til begge.
|
|
|
#46 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Har alle barn skøyter?Det er veldig godt å lese denne tråden og innse at det ikke bare oss som er ganske dårlige på uteaktiviteter på vinterstid.
|
|
|
|
#47 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Har alle barn skøyter?Her hos oss, altså i podens skoleområde, tror jeg "alle" har både ski og skøyteutstyr. Ikke fordi alle bruker det på fritiden og ikke fordi alle ønsker det, men fordi vi har en skole som antar at alle har slikt og at alle har slikt liggende klart til å kunne brukes med ca 10 sekunders varsling. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ferdig!
Sv: Har alle barn skøyter?Alle har vel ikke skjøyter, men jeg tror de fleste rundt her har det ihvertfall. Trodde det var ganske vanlig å ha det. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
flisespikker
|
Sv: Har alle barn skøyter?
Nei, men hvis man ikke driver mye med ute-/vinteraktiviteter er det ikke fullt så sannsynlig at man har alt dette.
|
|
|
#50 |
|
Ferdig!
Nei selvfølgelig ikke. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mon tro om vi ikke har barn på samme skole jeg?? Jeg fikk nøyaktig samme beskjed på tirsdag
|
|
|
|
#52 |
|
maler
|
Sv: Har alle barn skøyter?Det er til tider litt imponerende hvor fort de forventer at man skal skaffe til veie diverse utstyr. 1-2 dagers varsel kan være alt man får før man må stille med skiutstyr, og i vår travle hverdag kan det da være helt umulig, i hvertfall hvis man tenker på å få lånt noe. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Textrovert
|
|
|
|
#54 |
|
Introvert textrovert
|
Hvor får man dette? Skulle hatt nye til minsten i år.
|
|
|
#55 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Har alle barn skøyter?Jeg er ikke oppvokst med skøytegåing i det hele tatt. Kan ikke huske noen skøytebaner i nærmiljøet heller. Nå går storebror i friluftsbarnehage, samt at det er flust med skøytebaner rundt oss, så både han og lillesøster kommer nok til å gå mye på skøyter. Da er det greit å ha sine egne. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Har alle barn skøyter?Hannah har ikke skøyter. Men hun har ski. Det fikk hun i fjor.. da brukte hun den minimalt, men i år har hun blitt en racer på ski.
|
|
|
#57 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Har alle barn skøyter?Ungene våre fikk til jul, de har ikke hatt tidligere.
|
|
|
#58 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har alle barn skøyter?Om alle barn har skøyter, aner jeg ikke, men mine barn har (vi mangler guttungens størrelse nå, men om det blir is kjøper jeg). Vi bor en plass det er skøyteis annethvert år, men neste år har vi skøytehall så da blir det nok mye brukt. Jentene har skøytene jeg og min søster hadde, men guttungen trives ikke så godt i hvite danseskøyter. Vi har langrennski til alle også, på tross av lite snø. Men guri hvor gøy det er når snøen kommer. Slalomski har vi kun til en av ungene, men vi følger med på brukt utstyr slik at vi slipper å leie hele påsken. Det kan fort bli dyrt. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Textrovert
|
|
|
|
#60 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Har alle barn skøyter?Ja - alle har eller har hatt skøyter, eldstejenta på 15 har ikke skøyter lenger da hun absolutt ikke vil ha det - de hun hadde er for små og hun vil ikke ha nye. Gutta på 6, 9 og 12 har skøyter.
|
![]() |
|
|