|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Jeg trenger en ny serie å følge med på ...Six feet likte jeg i en sesong eller to. Brothers and sisters burde kanskje jeg også prøve. Også gir jeg HIMYM en episode til, om noen ikke kan fortelle meg at den blir mindre platt og vanlig enda lenger ut i sesongen. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Går videre
|
Sv: Jeg trenger en ny serie å følge med på ...Vet at mange har skrevet det allerde men jeg stemmer for Cold feet. Likte også godt Sex feet under og Krøniken. Jeg har nettopp fulgt med på Anna Pihl og synes det var en bra serie. Tudors er også gøy.
|
|
|
#43 |
|
helt grønn
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: midt-norge
![]() |
Sv: Jeg trenger en ny serie å følge med på ...mitt tv-program da: (er en smule tv-slave om vintern og når prinsessa er her hos meg og jeg er stuck hjemme hver kveld
Høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera = annoying sang å ha i hodet
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Jeg trenger en ny serie å følge med på ...Innrømmelse: Jeg elsker One three hill og har nettopp sett hele sesong 5 på DVD.
|
|
|
#45 |
|
helt grønn
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: midt-norge
![]() |
Sv: Jeg trenger en ny serie å følge med på ...jeg liker også one three hill...den går vel på ettermiddagen på tvnorge nå om dagen.trur jeg.
Høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera = annoying sang å ha i hodet
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Jeg trenger en ny serie å følge med på ...Ja. :sykemeldt: Men i jula mistet jeg så mye at jeg måtte kjøpe sesong 5. Og nå venter jeg på sesong 6.
|
|
|
#48 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Jeg trenger en ny serie å følge med på ...
Den må man gi noen episoder ja, jeg ble vel ikke fullstendig hektet før etter 4-5 episoder.
|
|
|
#50 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger en ny serie å følge med på ...Har ikke lest alle innleggene.
|
|
|
#51 |
|
Fabelaktig
|
Sv: Jeg trenger en ny serie å følge med på ...Mad Men er den fineste serien.
|
|
|
#52 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger en ny serie å følge med på ...Er Heroes for skummelt, MM? Vi har akkurat begynt på sesong 1 (er på ep 10) Kjempespennende. Ellers har jeg hørt at Weeds skal være bra og kjenner mange som digger The Hills
|
|
|
|
#54 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Jeg trenger en ny serie å følge med på ...
Mannen ser på Heroes så den utgår, må ha noe bare jeg kan følge med på. Har sett alt av The Hills, fantastisk morsomt å se på disse rikmannsjentene som lever "the real life".
|
|
|
#55 |
|
Originala
|
Jeg så tilfeldigvis at den går nå (etter at jeg skrev det første innlegget), men jeg tror det var på en kanal vi ikke har. Og på et tidspunkt jeg uansett ikke kan se på tv. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Tittel og tittel....
|
Hva er HIMYM?
|
|
|
|
#59 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger en ny serie å følge med på ...Forstår at jeg må se HIMYM... |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger en ny serie å følge med på ...Fant en ny serie på tv.com Being Erica.
|
|
![]() |
|
|