Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Jeg trenger en ny serie å følge med på ...

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-09, 22:43   #41
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg trenger en ny serie å følge med på ...

Six feet likte jeg i en sesong eller to. Brothers and sisters burde kanskje jeg også prøve. Også gir jeg HIMYM en episode til, om noen ikke kan fortelle meg at den blir mindre platt og vanlig enda lenger ut i sesongen.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 22:59   #42
Aiza
Går videre

Aiza sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 15
Aiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populær
Standard

Vet at mange har skrevet det allerde men jeg stemmer for Cold feet. Likte også godt Sex feet under og Krøniken. Jeg har nettopp fulgt med på Anna Pihl og synes det var en bra serie. Tudors er også gøy.

Gammel 08-01-09, 23:55   #43
Poku
helt grønn

Poku sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: midt-norge
Poku har et hav av muligheter foran seg
Standard

mitt tv-program da: (er en smule tv-slave om vintern og når prinsessa er her hos meg og jeg er stuck hjemme hver kveld )

mandag:
20.30: top model på tv3
21.30: film på nrk3(starwarsmaraton de neste mandagene :glane

Tirsdager:
20.40 den beste sjekkern på nrk3
21.35 csi på tvnorge
22.30 samantha på tv2(ler meh ihjel)
23.00 christine på tv2
23.30 what about brian? på tv2 (herlig serie altså!)

Onsdager:
19.55 Gossip Girl på tvnorge
20.45 Ugle Betty på tvnorge
21.30 The mentalist på tv3 (begynte denne uka)

Torsdager:
E6 med truls på nrk3
21.30 Life on mars på nrk
21.40 Criminal minds på tv2
22.00 Ghost Whisperer på fem
(klarer ikke bestemme meg hva jeg skal følge med på ennå:P )

i helgene ser jeg ikke så mye tv altså:P Ikke når jeg har fri heller, og MÅ ikke se disse seriene, men er jeg hjemme så ja...

Høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera = annoying sang å ha i hodet
Poku er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 00:06   #44
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Innrømmelse: Jeg elsker One three hill og har nettopp sett hele sesong 5 på DVD.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 00:14   #45
Poku
helt grønn

Poku sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: midt-norge
Poku har et hav av muligheter foran seg
Standard

jeg liker også one three hill...den går vel på ettermiddagen på tvnorge nå om dagen.trur jeg.

Høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera = annoying sang å ha i hodet
Poku er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 00:33   #46
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja. :sykemeldt: Men i jula mistet jeg så mye at jeg måtte kjøpe sesong 5. Og nå venter jeg på sesong 6.

Gammel 09-01-09, 01:54   #47
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Gilmore girls.

Gammel 09-01-09, 14:30   #48
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Jeg trenger en ny serie å følge med på ...

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Når begynner HIMYM å bli morsom? Jeg har sett to episoder, inspirert av denne tråden, og skjønner ikke greia.

Den må man gi noen episoder ja, jeg ble vel ikke fullstendig hektet før etter 4-5 episoder.
Jeg spurte om det samme som deg, men Missa sa jeg skulle holde ut, og det er jeg glad for.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 00:58   #49
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg så trede episode nettopp, og lo en gang. Ny rekord. Jeg tror jeg ser et par til før jeg eventuelt gir meg.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 01:03   #50
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Har ikke lest alle innleggene.

Gilmore Girls så jeg nettopp på DVD. Morsom serie.
Ser nå CSI, men det var jo ikke noe du ville se.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 10:30   #51
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Mad Men! Foreløpig bare en sesong til salgs her, men nr 2 kommer vel om ikke altfor lenge.

Mad Men er den fineste serien.

Gammel 12-01-09, 20:24   #52
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Er Heroes for skummelt, MM? Vi har akkurat begynt på sesong 1 (er på ep 10) Kjempespennende. Ellers har jeg hørt at Weeds skal være bra og kjenner mange som digger The Hills

Gammel 12-01-09, 20:28   #53
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Jeg så alle episodene av Entourage i sommer.

Gammel 12-01-09, 20:56   #54
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av iBam, her.

Er Heroes for skummelt, MM? Vi har akkurat begynt på sesong 1 (er på ep 10) Kjempespennende. Ellers har jeg hørt at Weeds skal være bra og kjenner mange som digger The Hills

Mannen ser på Heroes så den utgår, må ha noe bare jeg kan følge med på. Har sett alt av The Hills, fantastisk morsomt å se på disse rikmannsjentene som lever "the real life".

Tror jeg skal prøve meg på six feet under.

Gammel 12-01-09, 23:15   #55
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Den går faktisk på en av de norske kanalene for tida, oppdaget jeg da jeg var syk før jul. Tror muligens det var en NRK-kanal; det var i hvert fall ikke TV3 (som viste den opprinnelig i Norge).

Jeg så tilfeldigvis at den går nå (etter at jeg skrev det første innlegget), men jeg tror det var på en kanal vi ikke har. Og på et tidspunkt jeg uansett ikke kan se på tv.
Da jeg så den serien, gikk den på en NRK-kanal, TV2 eller TV-Norge.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 23:29   #56
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Også gir jeg HIMYM en episode til, om noen ikke kan fortelle meg at den blir mindre platt og vanlig enda lenger ut i sesongen.

Hva er HIMYM?

Gammel 12-01-09, 23:57   #57
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Hva er HIMYM?

How I Met Your Mother. HIMYM.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 23:59   #58
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

How I Met Your Mother. HIMYM.

Aha, den har jeg hørt om, men ikke sett. Jeg trodde jeg så mye på tv, men jeg er ikke sikker lengre

Gammel 13-01-09, 20:52   #59
Lilleville
Superduperaktiv

Lilleville sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Forstår at jeg må se HIMYM...

Slenger meg på samme anbefalinger som mange andre: Mad Men anbefales!
Ellers ble jeg litt skuffa av Dexter som jeg hadde gledet meg til. Synes DirtySexyMoney er bedre foreløpig (det er jo selvsagt veldig ulike serier da)

Begge har selvsagt sammenheng med at skuespillerne er kjent fra min favorittserie over alle: Six Feet Under
Har ennå til gode å finne noe bedre enn den. Men jeg skal inrømme at 'Heroes' og første sesong av 'Carnivale' har kommet nærmest.

Andre favoritter som allerede er nevnt er selvsagt 'Flight of the Conchords' som redda høsten for meg. 'My Name is Earl', 'Weeds' og 'Entourage' er andre humorfavoritter!

Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 22:02   #60
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Fant en ny serie på tv.com Being Erica.
:Hekta etter 1 episode:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:04.