Sv: FRP-tråd
Ja, jeg glemte enda et punkt under politikk. Kultur ja. Frp mener at kultur i hovedsak er en privatsak, og ikke noe det offentlige skal blande seg opp i. Jeg er veldig uenig.
Opprinnelig lagt inn av P.K., her.
Frp virrer rundt som en hodeløs høne uten styring, det er skikkelig mørkebrunt i bunnen (fikk de ikke også støtte fra Apartheidregimet i Sør-Afrika en gang i tiden? Korriger meg om jeg er på ville veier), og selv om de luker og luker for å fremstå som stuerene, så dukker det opp den ene etter den andre i media, både lokalt og nasjonalt, som har meninger, kvinnesyn og menneskesyn som ikke henger på greip.
Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.
Du er ikke på ville veier. Dessverre.
Anders Lange var en forkjemper for Aphartheidregimet. Jeg synes ikke vi skal glemme hvordan Frp oppsto, dette var altså mannen Carl I Hagen satt med stjerner i øynene og hørte på, og resolutt meldte seg inn i partiet som en aktiv kandidat. Fortsatt hører jeg folk si; "Carl I Hagen, neeeeida - han er og har aldri vært rasist! Man må kunne kalle en spade for en spade. " Jeg kan også godt kalle en spade for en spade. Blir man politisk forelsket i en mann som er forkjemper for Apharteid og mottar pengestøtte fra samme regime, så er man også rasist. Det hjelper ikke å luke ut Simonsen og Kleppe for min del, når Carl I Hagen har den historien han har bak sin egen rygg.