Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Schwarzkopf DUST IT - fantastisk produkt!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-09, 13:23   #21
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Schwarzkopf DUST IT - fantastisk produkt!

Jeg bruker det, men ha aldri betalt 300,- for det. Kjøpte ny nå nettopp, på en frisørsalong på Strømmen, der kostet den i underkant av 200,-(196 eller noe sånt).

Fabelaktig.

Gammel 11-01-09, 13:32   #22
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg klarer ikke helt se for meg effekten, og hvordan håret blir. Noen som vil vise bilde av glatt hår med dette i?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 13:54   #23
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Det er veldig vanskelig å forklare ... jeg har fint og glatt hår. Når jeg styler og bruker hårspray så er det ok en liten stund, men spray holder jo bare håret akkurat slik det er der og da. Dette er fantastisk, bare drysser litt over, bruker hånda og rufser litt ... det holder lenge og alt som skal til hele dagen er bare å bruke hånda igjen så er det mer volum igjen.

Jeg blir lei meg når jeg leser at dette tydligvis er et produkt som har eksistert lenge, hadde jeg enda visst dette før så hadde jeg sluppet å bli 38 år før jeg fikk dreisen på håret mitt

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 13:58   #24
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hmmm... Jeg har glatt bob ca. til haken, ganske tykt men også ganske lett for å bli tungt og flatt. Jeg ønsker ofte at jeg kunne få rufset til håret litt, ihvertfall som en variasjon. Jeg liker vel egentlig best at håret er blankt og ikke matt, men rufsete og blankt er kanskje ikke mulig.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 14:04   #25
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har også bestilt

En frisør jeg var hos i høst brukte dette i mitt hår, og det holdt seg jo! Jeg kjøpte det ikke da, for jeg visste jo ikke hvordan det holdt før senere på dagen, og etterpå har jeg bare glemt av det... Men nå blir det nok flittig brukt ja

Er det lang leveringstid fra lookfantastic?

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 14:26   #26
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da har visst jeg også en på vei.

Har relativt mange, utrolig tynne, glatte hårstrå. Det kan se tykt ut siden jeg har så mye hår, og får ganske ofte kommentarer på det.
Allikevel, siden det er så tynt og glatt kan det fort se skikkelig kjedelig ut. Jeg har tynt hår (). Dette er høres absolutt ut som noe for meg, ja!?

Isåfall blir jeg glad, glad, glad. Vært på utkikk etter noe som kan hjelpe mitt håpløse hår, så om dette er løsningen .

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 14:29   #27
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Har også bestilt

En frisør jeg var hos i høst brukte dette i mitt hår, og det holdt seg jo! Jeg kjøpte det ikke da, for jeg visste jo ikke hvordan det holdt før senere på dagen, og etterpå har jeg bare glemt av det... Men nå blir det nok flittig brukt ja

Er det lang leveringstid fra lookfantastic?

Nei det tar bare noen dager, tipper du har det på onsdag eller torsdag! (ettersom tollen men dette er jo innenfor grensen!)

Gammel 11-01-09, 14:30   #28
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Standard

Husk at det er veldig lite som skal til da jenter, bare dryss på bittelittegrann .... og bruker dere svarte klær så for all del, ha på før toppen!

Gammel 11-01-09, 14:32   #29
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm, det har jeg også lyst til å prøve, men har ikke handlet her før. Hvis man bare bestiller en sånn dunk, er det mye porto etc da, altså er det veldig dumt bare å bestille en ting?

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 14:32   #30
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Men skal man ha det i hendene først? Stod noe om det på siden.

Tusen hjertelig takk for tips forresten.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 14:36   #31
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Tryllepulver ja - det var jammen et perfekt ord på det Jeg har også funnet ut at Paul Mitchell shampo er fint å bruke til å få vasket det ut. I mitt fine glatte hår så sitter det godt i og håret blir stivt og seigt. Jeg ante ikke at dere som har tykt og krøllete hår kan bruke deg også men når jeg tenker meg om så sier jo venner som har tykt og krøllete hår at å bade i saltvann er rene mirakelkuren for håret ....

Det er ikke noe mirakelkur for tykt hår, men det fungerer jo som en ekstremt god hårspray, og det ser ikke stylet ut når man bruker dette fordi det ikke legger igjen synlige rester.

Jeg har ikke noe problem med å få det vasket ut. To runder med shampoo, så er det helt
vekk.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 14:37   #32
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tammen, her.

Tusen hjertelig takk for tips forresten.

Jeg bare drysser det over. Det er ikke særlig deilig å ta på...

Gammel 11-01-09, 14:38   #33
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Hm, det har jeg også lyst til å prøve, men har ikke handlet her før. Hvis man bare bestiller en sånn dunk, er det mye porto etc da, altså er det veldig dumt bare å bestille en ting?

ikke egentlig for du kan jo ikke bestille for over 200kr unasett ... Men Apan, da jeg spiste Sushi på Carl B i går kveld satt jeg og så over på frisørsalongen rett på andre siden av veien og vet du hva? Der henger det nå store postere med dette produktet "Vi har også DUST IT" i alle vinduene, og jeg lurer på om det kanskje er billigere der en hos frisøren min? Det er jo flere som sier de har kjøpt det er i Norge til ned mot 200kr så neste gang du skal dit for å hente Sushi så kan du jo evt kjøpe derifra i stedet for å handle på LF! (Jeg vil tippe de er billigere der en hos min frisør, skal stikke innom en dag for å høre ...)

Gammel 11-01-09, 14:38   #34
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tammen, her.

Du kan ha det i hendene først, tror jeg. Jeg deler håret litt rundt omkring der jeg ønsker ekstra volum, og drysser litt ved hårroten, for deretter å massere det opp. Gir et magisk løft! Og om håret detter litt utover dagen, kan jeg bare massere det opp litt igjen.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 14:39   #35
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Gjentar: Pris hos min frisør i Tondheim: 179. Pris i Bodø: 99.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 14:40   #36
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

ikke egentlig for du kan jo ikke bestille for over 200kr unasett ... Men Apan, da jeg spiste Sushi på Carl B i går kveld satt jeg og så over på frisørsalongen rett på andre siden av veien og vet du hva? Der henger det nå store postere med dette produktet "Vi har også DUST IT" i alle vinduene, og jeg lurer på om det kanskje er billigere der en hos frisøren min? Det er jo flere som sier de har kjøpt det er i Norge til ned mot 200kr så neste gang du skal dit for å hente Sushi så kan du jo evt kjøpe derifra i stedet for å handle på LF! (Jeg vil tippe de er billigere der en hos min frisør, skal stikke innom en dag for å høre ...)

Aha. Det var jo et godt tips, bortsett fra at all sushihenting foregår rundt klokken 20 om kvelden. Men veldig interessert i å høre pris hvis du får det!

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 14:53   #37
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Det skal strøs i, akkurat som man skal ta salt på maten - med en saltbøsse man ikke kjenner så godt - forsiktig så man ikke får for mye.

Jeg har helt slett, glatt ( og oppklippet) hår. Jeg løfter lag på lag og strør i, så rufser jeg det slik jeg vil ha det. Kan gjentas hele dagen, og dagen etter om man ikke vasker håret hver dag.

Gammel 11-01-09, 14:58   #38
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

Gjentar: Pris hos min frisør i Tondheim: 179. Pris i Bodø: 99.

Nettopp! Hos min frisør her i Oslo kostet det 319 kr når jeg kjøpte i desember så det lønner seg å sjekke forskjellige tydligvis!

Gammel 11-01-09, 16:56   #39
Joika
Pauset

Standard

Jeg betalte litt under 200kr på Magic på Oslo city.

Gammel 11-01-09, 17:05   #40
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har hatt min Dust it i over ett år nå, den er veldig drøy i bruk.

Bruker den mest i luggen (som er tynn og pistrete) og drysser det rett i håret. Tror ikke det er noe særlig å ha det i hendene først.

Men anbefaler det jeg og. Håret blir litt mattere av det men det er det verdt.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:15.