|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?Da jeg var 20 hadde jeg samboer, gikk ingeniørhøgskolen og hadde ikke så mange tanker om livet fremover.
|
|
|
#42 |
|
flisespikker
|
Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?Jeg tror aldri jeg har hatt noen særlig idé om hvordan fremtiden skal bli. Da jeg var tyve, gikk jeg på NTH og ble sammen med ham jeg er gift med nå, men jeg hadde aldri noen konkrete planer eller drømmer om hverken jobbsituasjon, familieliv eller hvor i verden jeg/vi skulle bo.
|
|
|
#43 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?Da jeg var 20 gikk jeg igjennom en abort, russetiden og ble hivi ut hjemme. Så jeg var så langt nede at jeg så ikke no fremtid. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?
|
|
|
#47 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?Da jeg var 20 hadde jeg en datter på 3 år og gikk på skole. Visste vel ikke helt hva jeg ville bli. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?Jeg feiret 20-årsdagen min på flyet hjem fra 2 måneder i Mellom-Amerika med folkehøyskolen. Jeg jobbet som en gal en periode, og reiste tilbake til Cuba, der jeg bodde i perioder de neste årene. Jeg tror ikke jeg tenkte så mye på hvordan livet skulle bli, jeg var mest opptatt av å leve der og da. Friheten med å kunne gjøre det jeg ville, uten å være bundet til skole og sånt, var noe jeg satt enorm pris på.
|
|
|
|
#49 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?Jeg skulle ikke ha barn før jeg ble 35, skulle ha en god jobb, reise mye og oppleve mye. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Peppy!
|
Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?Da jeg var 20 år bodde jeg i kollektiv og skulle bli psykolog. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?Jeg husker ærlig talt ikke helt hva jeg trodde om framtida da jeg var 20. Jeg har jo snart levd like lenge etter 20-årsdagen som før den. Men jeg var iallfall temmelig sikker på at jeg aldri skulle ha barn. Nå har jeg ett, og har utgytt utrolige mengder blod, svette og tårer i de siste tre årenes streben etter å lage et søsken. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?
Det er så mangt som virker lurt som 18-åring.
|
|
|
#53 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?Trodde ikke jeg skulle bli lei det yrket jeg hadde utdannet meg til. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?Da jeg var 20 hadde jeg bodd for meg selv i 1 år, hadde samboer, jobbet (på 5. året) og gikk på skole.
|
|
|
#55 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?Da jeg var 20 var jeg akkurat ferdig med vgs og på fylla i Mexico. Jeg skulle aldri gifte meg og få barn, og jeg skulle bo i en storby og leve som kunstner og bohem.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#56 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Da du var 20 - hvordan trodde du livet skulle bli?Jeg studerte noe som kunne føre til mange forskjellige yrker, tenkte lite på jobb og levde et typisk studentliv med festing, studier, venner, og i nuet. Hadde ikke ås mange klare tanker om fremtiden, men hadde selvsagt et ønske om å få mann og sikkert muligens barn en gang.
|
![]() |
|
|