|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: De aller beste skoene for en baby?Synes det var godt gjennomført av mannen . Og utvalget er vel ikke akurat noe å skryte av i slutten av januar . |
|
|
|
|
|
#104 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: De aller beste skoene for en baby?Han har vel igrunnen rett, Mei
|
|
|
#105 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: De aller beste skoene for en baby?
Da har du ikke sett mange babysko til jenter altså *Tante til 4 jenter som alle har fått hull i ørene før fylte året + veldig, veldig dillete påkledning - Disse er nok (ifg min søster) omtrent "hippiesko" altså. Det er jo GRØNT på dem
|
|
|
#106 |
|
intro
|
Sv: De aller beste skoene for en baby?Jeg synes absolutt disse var gangbare, selv om jeg heller ikke liker rosa. Hvis det ikke var for at Livs første (og ubrukte) Bundgaard-sko selvfølgelig var grønne og kan arves av Ivar, skulle du ha fått dem.
I’m out of here. Sist redigert av Bluen : 14-01-09 kl 21:47. |
|
|
|
|
|
#108 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: De aller beste skoene for en baby?De var ikke så ille som de hørtes ut, men jeg deler ditt syn på rosa, så jeg er glad jeg foreløpig kun har gutt.
|
|
|
#109 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: De aller beste skoene for en baby?Når hun blir litt større, kan hun få disse:
|
|
|
#111 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: De aller beste skoene for en baby?Bortsett fra at jeg ikke tror den unge damen hadde blitt påført noen lidelse uten Den Grelle Fargen, så tillykke m/det første skoparet!
|
|
|
#112 |
|
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: De aller beste skoene for en baby?Ønsker lillesøster seg kansje en matchende kjole i bursdagsgave? Sist redigert av Tuppen : 14-01-09 kl 20:31. Årsak: Glemte å skryte av mannen |
|
|
|
|
|
#114 |
|
Øyboer
Sv: De aller beste skoene for en baby?De var fine, men litt for rosa for min del. Men håper dere blir fornøyd med støtten de gir. |
|
|
|
|
|
#116 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: De aller beste skoene for en baby?De var da ikke så ille, selv om jeg ikke liker rosa.
|
|
|
#117 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: De aller beste skoene for en baby?Jeg synes de var søte jeg, men så elsker jeg rosa. Er jeg den eneste på FP som liker den fargen?
|
|
|
#119 |
|
Metallica!!
|
Sv: De aller beste skoene for en baby?
Lille fikk sko til jul mens hun ennå lå i magen min hun.
|
![]() |
|
|