Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

De aller beste skoene for en baby?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-09, 19:36   #101
Ciela
Erfaren

Medlem siden: Feb 2008
Ciela er populærCiela er populærCiela er populærCiela er populær
Standard

Sv: De aller beste skoene for en baby?

Synes det var godt gjennomført av mannen . Og utvalget er vel ikke akurat noe å skryte av i slutten av januar .

Ciela er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 19:37   #102
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

700 kroner ja. For disse knøttsmå sakene?

Hun må sikkert ha nye om et par måneder. Gjett hvem som skal kjøpe dem?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 19:38   #103
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Mannen synes forøvrig skoene er fantastiske.

"De er rosa. Hun er jente. Ikke la henne lide for at du hater rosa."

Gammel 14-01-09, 19:50   #104
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Han har vel igrunnen rett, Mei

Gammel 14-01-09, 20:00   #105
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Jeg synes det er de grelleste babyskoene jeg har sett. Godt at alt kler den smukke. Alternativet var like kjedelig som disse var grelle; i blast beige/orange/grønt.

Da har du ikke sett mange babysko til jenter altså *Tante til 4 jenter som alle har fått hull i ørene før fylte året + veldig, veldig dillete påkledning - Disse er nok (ifg min søster) omtrent "hippiesko" altså. Det er jo GRØNT på dem

Gammel 14-01-09, 20:03   #106
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes absolutt disse var gangbare, selv om jeg heller ikke liker rosa. Hvis det ikke var for at Livs første (og ubrukte) Bundgaard-sko selvfølgelig var grønne og kan arves av Ivar, skulle du ha fått dem.

Sist redigert av Bluen : 14-01-09 kl 21:47.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 20:04   #107
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjære deg, de var da ikke SÅ ille!

Gammel 14-01-09, 20:07   #108
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De var ikke så ille som de hørtes ut, men jeg deler ditt syn på rosa, så jeg er glad jeg foreløpig kun har gutt.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 20:09   #109
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når hun blir litt større, kan hun få disse:

minibolle mai 2012
Gammel 14-01-09, 20:15   #110
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Eller disse:

minibolle mai 2012
Gammel 14-01-09, 20:20   #111
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bortsett fra at jeg ikke tror den unge damen hadde blitt påført noen lidelse uten Den Grelle Fargen, så tillykke m/det første skoparet!

Gammel 14-01-09, 20:30   #112
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ønsker lillesøster seg kansje en matchende kjole i bursdagsgave?

Jeg syns forøvrig ikke de var så glorete som du skulle ha det til.
Syns du skal hilse mannen og si at han har vært flink.

Sist redigert av Tuppen : 14-01-09 kl 20:31. Årsak: Glemte å skryte av mannen
Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 20:38   #113
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Synes de var fine jeg, med tanke på alt det jeg har sett i skobutikker i det siste.

Gammel 14-01-09, 21:39   #114
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

De var fine, men litt for rosa for min del. Men håper dere blir fornøyd med støtten de gir.

Vi hadde superfit og var så fornøyd at jeg har tenkt å kjøpe samme igjen selv om han er blir så stor at han ikke trenger sånne sko igjen .
Vi hadde de brune som er på bilde med de røde her. Og så var det jo en brun og rosa versjon og. Uten den blomsten kunne jeg funnet på å kjøpe de til en jente.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg superfit1.jpg (60,7 KB, 16 visninger)
Filtype: jpg superfit2.jpg (62,4 KB, 18 visninger)
Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 23:59   #115
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Hvilken skobutikk i Oslo tør jeg stole på?

Grattis med fine sko! Til en annen gang kan jeg også anbefale Sannergata Skotøimagasin utover Agnar Hagen og Grændsens ...

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 00:59   #116
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: De aller beste skoene for en baby?

De var da ikke ille, selv om jeg ikke liker rosa.
Grattis!

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 01:10   #117
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes de var søte jeg, men så elsker jeg rosa. Er jeg den eneste på FP som liker den fargen?

Jeg må snart ha sko til minsten også, de første skrittene er rett rundt hjørnet, og det er jo litt greit å ha skotøyet på plass.

Gammel 15-01-09, 11:08   #118
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns de var søte. Men så er jeg jo en av de sjeldne her inne som faktisk frivillig ikler datteren min rosa klær.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 12:48   #119
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg synes de var søte jeg, men så elsker jeg rosa. Er jeg den eneste på FP som liker den fargen?

Jeg må snart ha sko til minsten også, de første skrittene er rett rundt hjørnet, og det er jo litt greit å ha skotøyet på plass.

Lille fikk sko til jul mens hun ennå lå i magen min hun.
Bør man vente til ungen er ute altså?

Gammel 15-01-09, 16:53   #120
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Vanligvis trenger ikke babyer sko nei. Ikke når de begynner å gå heller, synes jeg å huske. Kun for å beskytte foten når de begynner å gå utendørs.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:17.