|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Ekvilist
|
Sv: Ville du reist et sted på ferie hvor det er bikiniforbud
Samme her. Nå er jeg riktignok konservativ når det gjelder denslags. Jeg synes bikini og kun badeshort på spisesteder samt toppløst på stranda er en blanding av harry og påtrengende.
|
|
|
#42 |
|
Metallica!!
|
Sv: Ville du reist ett sted på ferie hvor det er bikiniforbud
|
|
|
#44 |
|
Passiv
|
Eh, man skal da spare sine kalorier når man er på ferie har jeg hørt. |
|
|
|
#45 |
|
WF: Sausnebbet
|
Medsnerpe! |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Passiv
|
Sv: Ville du reist et sted på ferie hvor det er bikiniforbudSitron - du viste hud i fjor har jeg sett. Med sex som resultat. Jeg synes du burde fortsette med å vise hud jeg. |
|
|
|
#47 |
|
ctrl+z
|
Nettopp.
|
|
|
#48 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hæ? Selvsagt er det det. Det er i det hele tatt skremmende mange som mener at overvektige helst bør sitte inne i en lukket hermetikkboks. Jeg har diskutert med folk som mener at overvektige lukter, er dumme, de spyr av å sitte ved siden av overvektige på spisesteder for det er så ekkelt å se dem spise, de skal jo helst sulte seg såklart. Osv osv osv. Nei, verden er ikke kommet lenger. Folk er respektløse, jævla idioter som ikke evner å sette seg inn i andres situasjon om de så ble truet på livet! Bare ta en titt på diverse diskusjoner under avisartikler på nett, når disse handler om fedme. Fy fader, så syke folk er.
|
|
|
#49 |
|
ctrl+z
|
Sv: Ville du reist et sted på ferie hvor det er bikiniforbudHelt klart enig med Iset. Jeg har flere i min nærmeste familie som mener at overvektige er mindre verdt.
|
|
|
#50 |
|
Passiv
|
Jeg har til og med opplevd mennesker som arbeider i yrker hvor man definitivt ikke kan komme med sånt komme med uttalelser som: "det er så ekkelt at **** er så feit." "Jeg klarer ikke å sitte å spise når **** skal spise." "**** kan jo ikke kle seg, så du at magen hang ut igjen." "Tenk å være så feit, det må være så ekkelt for alle synes jo det er ekkelt å være med sånne. Dessuten lukter de sånn." |
|
|
|
#51 |
|
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Dessverre så har nok ikke verden kommet noe særlig videre nei. Var på teater med poden og overhørte to godt voksne damer høylytt kommentere en tenåringsjente som satt foran dem og drakk Cola. De sa noe sånt som at det er neimen ikke rart at hun veier så mye som hun gjør når hun heller i seg Cola på den måten. Jeg greide å si hva jeg synes om uoppdragne voksne, men de lot som de ikke hørte meg.
|
|
|
#53 |
|
Passiv
|
Sv: Ville du reist et sted på ferie hvor det er bikiniforbudJeg er helt sjokka her nå. |
|
|
|
#54 |
|
Passiv
|
Sv: Ville du reist et sted på ferie hvor det er bikiniforbudSå lenge det er lov med bikini på stranda, eller ved bassenget på hotellet, ser jeg ikke helt problemet. |
|
|
|
#55 |
|
Absolut ateist
|
Helt sikkert. Jeg bruker tankini og boxertruse når vi er i bassenget. Om ikke folk har sagt noe akkurat der, så har de iallfall tenkt sitt. Man ser blikkene og man ser hviskingen. Up theirs, sier nå jeg. Det er skikkelig befriende å endelig ha tatt steget å gå halvnaken offentlig, altså basseng og strand. For de fleste bryr seg jo ikke, slik de gjerne gjør i hodet ens før man gjør sånt.
|
|
|
#56 |
|
Passiv
|
Enig! Up theirs!!!' |
|
|
|
#57 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Ville du reist ett sted på ferie hvor det er bikiniforbudNei jeg sagger ikke så det går fint
|
|
![]() |
|
|