|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Ustabil
|
Sv: Er virkelig dette nødvendig? Navnevalgene til Ari og Märtha
Politisk nøytrale er de slett ikke, de bare later som. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er virkelig dette nødvendig? Navnevalgene til Ari og MärthaJeg mener at |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Er virkelig dette nødvendig? Navnevalgene til Ari og MärthaJeg lurer litt på om han har diskutert navnevalg med sine egne foreldre? For "Finn-Erik" er da heller ikke noe navnemessig gullfunn. Hence yrkesvalget, kanskje?
|
|
|
|
#45 |
|
Bare sær
Sv: Er virkelig dette nødvendig? Navnevalgene til Ari og MärthaHasselnøtt:
|
|
|
#46 |
|
Freshman
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Oslo
![]() |
Helt enig med rajraj. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Epikur
|
Jeg er helt enig med Blondie. Jeg vil nedlegge Kongehuset, og ville ønsket det om de hadde kalt ungene sine noe ordentlig også. På vegne av dem som kaller ungene sine noe skikkelig, så synes jeg også at disse navnene er noe av det mest tøysete jeg har hørt på lenge. Tallulah, lizzom.
|
|
|
#49 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Er virkelig dette nødvendig? Navnevalgene til Ari og MärthaJeg er for fullstendig, og umiddelbar, nedleggelse av monarkiet uansett årsak. Navnevalg er en like god tilleggsgrunn som mye annet. Get rid of them!
|
|
|
|
#51 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig.
|
|
|
|
#52 |
|
Sliter med tastaturet
Jeg er enig med deg, jeg. Så ta nå den debatten da, tenker jeg om Vinje, i stedet for å bruke krefter på å kritisere småbarnas navn. Det tjener ikke til annet enn unødvendig latterliggjøring. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Heh, fireåringen min er omringet av brødre konstant, men har likevel fått seg en Skybertvenn. Burde han hatt enda flere søsken mener du?
|
|
|
#54 |
|
Passiv
|
Sv: Er virkelig dette nødvendig? Navnevalgene til Ari og Märtha"Jeg...jeg...jeg trenger ikke svare på det spørsmålet" svarte Ari Behn, da han ble spurt om han hadde prøvd narkotika. Jeg skulle ønske han hadde holdt seg til den linjen, og lat være å kommentere alt mulig. Å se Ari Behn være påtatt dyp og kvasiintellektuell er ille nok, om vi ikke må se ham som sint hele tiden også. Jeg er fremdeles litt sur på Kjetil Rollnes som ikke tok opp hansken Ari Behn kastet, og fiket ham opp litt. |
|
|
|
#55 |
|
Sliter med tastaturet
Skal jeg være ærlig, så synes jeg vel at Ari Behn er det morsomste medlemmet av kongehuset. MM og krompen er like spenstige som to sandsekker. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
Nå er vel (Stortinges)presidenten allerede omtrent like politisk nøytral som de kongelige, og jeg ser ingen særlig grunn til å endre på det når vi innfører republikk. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Passiv
|
Hvorfor skal man ha noen til å representere landet? Både Tyskland og Israel har presidenter. Disse har en ren konstitusjonell funksjon, og det er vel knapt noen utenfor disse landenes grenser som vet hva de heter. Offisielle statsbesøk tar regjeringssjefene seg av. Det fungerer aldeles utmerket. |
|
|
|
#60 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Er virkelig dette nødvendig? Navnevalgene til Ari og MärthaJeg ville aldri gitt de navnene til mine unger som Ari og Märtha har valgt. Men egentlig er det greit nok, siden jeg har strukket meg langt for at ungene mine skal få ha navnene sine i fred.
|
|
![]() |
|
|