Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Bruk av planter

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-09, 20:29   #1
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruk av planter

Jeg er enig: Plast!

På fjellet kjøpte jeg noen store fake Hortensia og kvister med japansk kirsebærtre. Ordentlige saker, ikke sånn Plantasjen/IKEA-fake. Disse er så naturtro at man må kjenne på dem for å virkelig bli sikker. De var dyre, men på fjellet kan man jo ikke ha potteplanter stående. Og hjemme blir det billigere enn kjøp-og-drep.

Problemet med de hardføre inneplantene er at de er schtøgge. Og ser "mormor" ut.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 19:50   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg er enig: Plast!

På fjellet kjøpte jeg noen store fake Hortensia og kvister med japansk kirsebærtre. Ordentlige saker, ikke sånn Plantasjen/IKEA-fake. Disse er så naturtro at man må kjenne på dem for å virkelig bli sikker. De var dyre, men på fjellet kan man jo ikke ha potteplanter stående. Og hjemme blir det billigere enn kjøp-og-drep.

Problemet med de hardføre inneplantene er at de er schtøgge. Og ser "mormor" ut.

Hvor kjøper man fine plastplanter da? Jeg har bare sett fake-blomster på Plantasjen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 19:57   #3
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker helst orkideer og denslags jeg, om vinteren. Sommerstid tar jeg gjerne inn andre ting, men det sjeldent jeg finner noe jeg liker som står året rundt.

Ved Vestkanttorget ligger det en butikk, Orkidéespesialisten. Han som driver den har utrolig peil, og vanvittig mange kule og zpezielle orkidéer. Jeg husker blant annet en Dracula-variant jeg ønsket meg til bursdagen min et år, til 700 kroner. (Jeg fikk den ikke. ) Rare farger, fantastiske former, bitte små og digre. Han har alle varianter. Det fine er jo at hvis man kjøper litt ordentlige orkidéer (og ikke slike Phalaenopsis som de selger over alt) kan det gå litt sport i å få dem skikkelig godt til. Ved riktig stell vil de blomstre igjen og igjen, og det er fantastisk spennende å se nye knopper komme frem, blader som visner og gir plass til nye osv. (Jeg synes det er spennende i hvert fall ... ) Og så er de dekorative og allergivennlige.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 20:03   #4
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dracula-orkidé :

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:37.