|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Er det greit å amme mens man har sex?
Men dersom noen andre ikke føler det som noe ekkelt, synes du det er prinsipielt uetisk? Synes du at andre gjør noe moralsk galt dersom de gjør det?
|
|
|
#82 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Møre og Romsdal
![]() |
Ja, for MEG er det prinsipielt uetisk fordi JEG ikke kan forstå hvordan noen IKKE drar med seg barnet på en trekant.
|
|
|
|
#83 |
|
Bedreviter
|
Jeg for min del skjønte ikke hva du tenkte i det hele tatt, fordi tanken på at en baby skulle kunne inkluderes i noe sexuelt var helt totalt ikke-eksisterende for meg. Jeg ville like lite som du funnet på å ha sex mens jeg ammet, men for min del ligger motviljen mest i at jeg på ingen måte ville kunne tenne hvis jeg hadde en baby i armene. Tanken på at jeg skulle kunne tenne både på mannen og babyen falt meg ikke inn overhodet. |
|
|
|
|
|
#84 |
|
intro
|
Sv: Er det greit å amme mens man har sex?Jeg ville heller ha spurt "er det greit å ha sex mens man ammer?" - og svaret for min del er i alle fall et rungende nei.
|
|
|
|
#85 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sist redigert av AprilRyan : 25-01-09 kl 11:10. |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Er det greit å amme mens man har sex?Vi samsov med ungene mens de var små, og har hatt veldig rolig sex med barn sovende ved siden av. Amme ville jeg aldri i livet har gjort samtidig. For meg har ikke bryster noen annen funksjon enn matstasjon, men det ville uansett vært totalt feil å lagt et barn til å amme under en seksuell handling av noe som helst slag.
|
|
|
#87 |
|
Epikur
|
Sv: Er det greit å amme mens man har sex?Litt styrete og upraktisk og ikke noe for meg. Men andre må gjerne gjøre dette, men jeg ser definitivt Fnattens poeng.
|
|
|
#88 |
|
Passiv
|
Sv: Er det greit å amme mens man har sex?Selvsagt kan man gjøre det. Man ammer med den ene puppen, lar mannen få tafse på den andre. Jeg pleide å lese litt i Se&Hør også samtidig, for det er jo så vanskelig å rekke alt. |
|
|
|
#89 |
|
Fortynnet
|
Sv: Er det greit å amme mens man har sex?Jeg hadde ikke opplevd det på den måten at barnet var med på en trekant og en del av nytelsen, det kan jeg si med veldig stor sikkerhet. Det ville vel mer vært å prøve å gjøre en ting med den ene delen av kroppen og en annen ting med resten av kroppen, uten å la babyen merke hva som foregikk. Men ikke noe for meg. |
|
|
|
|
|
#90 |
|
Fabelaktig
|
Enig. Jeg vet at også mannen min hadde klart å vente med sexen til etter amminga.
|
|
|
#91 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke jeg heller. Synes ikke det er uetisk å amme mens man har sex.
|
|
|
#93 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det greit å amme mens man har sex?Ikke ok for min del.
|
|
|
|
#94 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det greit å amme mens man har sex?Kunne ikke falt meg inn engang :shock:
|
|
|
#95 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Er det greit å amme mens man har sex?I all verden.
|
|
|
#96 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Er det greit å amme mens man har sex?Så kjekt - kos for baby og kos for far, en pupp til hver...
|
|
|
#97 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Er det greit å amme mens man har sex?Det kunne ikke ramlet meg inn.
|
|
|
#98 |
|
Epikur
|
Blond, ikke helt på multitasking og lett å forvirre?
|
|
|
#99 |
|
By the Sea
|
|
![]() |
|
|