Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Januarsalget ...

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-09, 23:32   #61
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Januarsalget ...

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Og siden du spør, så synes jeg mannen din har rett i at du har handlet mye.

Jupp.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 23:36   #62
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

kjenner meg igjen, jeg bruker også å handle mye på salg til barna. Men har ikke gjort det nå.

Kjøpte to par Friends-sko til 125 kr pr stk som passer resten av vinteren og til neste år for storesøster og for neste vinter til lillebror. SYnes de skoene er helt greie og er fornøyd med det. Har kjøpt en billig vinterdress til lillebror (11mnd) har enda ikke brukt den, men det bør man da ha. Og en ulldress til halv pris. Den er mye brukt.

Men til meg selv har jeg kjøpt ganske mye. 1 ytterjakke, 1 dress, to dressbukser og 3 andre bukser, støvletter, samt litt småtteri.

Gammel 25-01-09, 23:38   #63
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Og siden du spør, så synes jeg mannen din har rett i at du har handlet mye.

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jupp.

Om skapet er tomt for klær så er det vel ikke så mye det der til 2 barn?

Mange som synes jeg har handlet mye men med en gutt som knapt nok har klær i skapet så var det en nødvendighet.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 23:45   #64
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Om skapet er tomt for klær så er det vel ikke så mye det der til 2 barn?

Mange som synes jeg har handlet mye men med en gutt som knapt nok har klær i skapet så var det en nødvendighet.

Jeg sier ikke at det nødvendigvis er galt å handle så mye, men når HI spør om mannen hennes har et poeng når han klager over at hun har handlet mye, så er mitt svar at "ja, jeg synes hun har handlet mye".

Om ungene hennes har bruk for så mye klær verken kan eller ønsker jeg å uttale meg om. Om hun har handet for mye, legger jeg meg altså ikke opp i. Jeg bare sier meg enig med mannen hennes i at hun har handlet mye.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 23:46   #65
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Jeg har handlet en del på salg til poden- og noe til meg selv.

Jeg har kjøpt vinterjakke til neste vinter, regndress og støvler fra Mini a Ture til våren( høst/vinter) og en ulltweedselebukse fra Mini a Ture til bruk nå. Har også kjøpt en merinoullgenser og en merinoullheldrakt fra Norlie. En dongeribukse fra Mayoral og en babycordbukse fra Gant, samt en Kivat balaclava, alt er tatt i bruk allerede.

Lillemann trengte/trenger en del klær nå som han er på vei ut av en str. og så har han nettopp begynt i barnehagen og da måtte vi ha litt mer en vi har hatt tidligere. Veldig greit å få tak i litt fine ting på salg. Regntøy må han uansett ha og Mini a Turejakken fikk jeg råbillig så da var ikke det noe å tenke på

Mor fikk seg en kjempesøt genser fra By Marlene Birger

Gammel 26-01-09, 00:22   #66
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mulig jeg kan hjelpe? Handlet 2 bukser og 3 gensere til eldstemann og 1 bukse og 1 genser til minstemann. Og 1 dress til neste år. Klart du handlet mye, men spørsmålet er om det var behov for det. Hos meg var skapet til eldste tomt, og da synes jeg det er helt greit å fylle på når man faktisk finner bra ting billig. Hvis man handler ekstra bare fordi man blir bitt av salgsbasillen, er man kanskje over i kategorien "for mye". Kanskje.

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 00:29   #67
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Har ikke kjøpt mye, og bare ting vi måtte ha. Vinterdress og vinterjakke til mellomste og en pysj og ullundertøy til eldste. Det var vel det, tror jeg.

Gammel 26-01-09, 01:59   #68
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg har handlet masse.
1 ulldress
1 fleecedress
3 bodyer
4 heldresser
2 kjoler
1 kåpe
4 par sko
1 skjørt
2 bluser
6 bukser
1 omslagsgenser
1 ullgenser
2 tunikaer
3 luer
1 sett med bukse og genser
3-4 gensere

Og litt annet smådill.. Dette er til et stykk barn.

Gammel 26-01-09, 11:30   #69
Pippilopp
I tenkeboksen

Pippilopp sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pippilopp har et hav av muligheter foran seg
Standard

Takker høyere makter for januar salg, har fått Reima vinterdresser, jakke og bukse til 3 stk til halv pris.

Gammel 26-01-09, 11:42   #70
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Faktisk ingenting. Ikke til de to yngste guttene på 14 og 5 år.
Jentene fikk en kjole hver. De er 19 og 21 år.

Gammel 26-01-09, 12:20   #71
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Macky, her.

Hvor mye har dere handlet til barna?

Ingen verdens ting.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 12:20   #72
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om ungene hennes har bruk for så mye klær verken kan eller ønsker jeg å uttale meg om. Om hun har handet for mye, legger jeg meg altså ikke opp i. Jeg bare sier meg enig med mannen hennes i at hun har handlet mye.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 12:44   #73
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Skal vi se her. Jeg har tre barn og dette er hva jeg har handlet til dem:

Eldstemann:
2 hettejakker 50%

Mellomste:
1 joggedress 70%
1 par penstøvletter 70%

Minstefrøken:
4 kjoler 70%
2 joggebukser 70%
1 hettejakke 70%
1 bukse 70%
2 gensere 70%
1 par Viking vinterstøvler til neste år 50%

Samt 2 par pensko til barna og en kjole til meg til full pris.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 13:08   #74
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg handler alltid masse på salg, og det er mannen i huset veldig fornøyd med. Hvorfor betale full pris når man kan får det til halv pris liksom.
Jeg hamstrer når det er salg, gjerne i kommende størrelser også så lar jeg det bare ligge til det passer.
Jeg har handlet både for neste sesong og til bruk nå fremover.
Her går det i ull, ull og ull hele vinteren så når våren kommer er som regel all bomull (gensere/bukser/sokker) som ligger i skapet hele vinteren for smått. Jeg fyller ikke på med sånt i vinterhalvåret så lenge det ikke blir noe særlig brukt. Å handle på salget da er genialt synes jeg, dobbelt så mye for pengene.

Jeg har plukket med meg alt mulig på salget, vinterdresser, votter, boksere, strømpebukser, genser, bukser, vinterjakke, boblevest +++
Jeg elsker salg, spesiellt når jeg fyller opp barnehagegarderoben, så sper jeg heller på med litt nye vårvarer til penbruk når de er på plass i butikken.
Jeg tenker at ca 70% av alt tøy til poden her blir handlet på salg.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 13:12   #75
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg har handlet svært lite.
Synes det er "januarsalg" hele året jeg.
Har av den grunn sluttet å gå bananas i januar.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 13:53   #76
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Når jeg handler på salg så kjøper jeg ting ungene trenger, dvs det jeg kjøper til storebror er ting han trenger, lillebror arver jo, så han trenger strengt tatt ingenting. Men til storebror kjøper jeg bukser og overdeler i den neste størrelsen han skal ha og det må han jo ha, og da syns jeg det er veldig greit å kjøpe det på salg istedetfor full pris. Men jeg kjøper ikke masse til han som han allerede har bare for at det er billig.

Gammel 26-01-09, 14:10   #77
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har forresten kjøpt søskenvogn og ammepute også på januarsalg.

Gammel 26-01-09, 22:50   #78
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Med barn er det vel nesten alltid behov for noe i neste størrelse?

Har handlet for 450 kr i dag og fikk:

På Lindex:
4 bomullsgensere
1 t-skjorte
2 body'er
1 olabukse
1 overtrekks/vinterbukse m/seler
1 fleecelue
1 fleecehals
1 pr sokker

og vinterstøvler fra Ecco på Skoringen!

Alt til neste sesong.

Elsker plutselig januarsalget!
Har vært småallergisk for de store røde plakatene frem til i dag.

Gammel 26-01-09, 22:52   #79
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Var innom Skoringen i dag og så masse vinterstøvler på halv pris. Mmm, kanskje jeg skal ha is i magen og vente til evt. 75% avslag?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 22:56   #80
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Var innom Skoringen i dag og så masse vinterstøvler på halv pris. Mmm, kanskje jeg skal ha is i magen og vente til evt. 75% avslag?

På Skoringen i Grensen var det 75% avslag i dag!
Ecco-vinterstøvler til 165,- !!!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:01.