|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#62 |
|
Off the map.
|
Sv: Januarsalget ...kjenner meg igjen, jeg bruker også å handle mye på salg til barna. Men har ikke gjort det nå.
|
|
|
#63 |
|
Drømmer
|
Sv: Januarsalget ...
Om skapet er tomt for klær så er det vel ikke så mye det der til 2 barn? |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Bedreviter
|
Jeg sier ikke at det nødvendigvis er galt å handle så mye, men når HI spør om mannen hennes har et poeng når han klager over at hun har handlet mye, så er mitt svar at "ja, jeg synes hun har handlet mye". |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Januarsalget ...Jeg har handlet en del på salg til poden- og noe til meg selv.
|
|
|
#66 |
|
maler
|
Sv: Januarsalget ...Mulig jeg kan hjelpe? Handlet 2 bukser og 3 gensere til eldstemann og 1 bukse og 1 genser til minstemann. Og 1 dress til neste år. Klart du handlet mye, men spørsmålet er om det var behov for det. Hos meg var skapet til eldste tomt, og da synes jeg det er helt greit å fylle på når man faktisk finner bra ting billig. Hvis man handler ekstra bare fordi man blir bitt av salgsbasillen, er man kanskje over i kategorien "for mye". Kanskje. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Januarsalget ...Har ikke kjøpt mye, og bare ting vi måtte ha. Vinterdress og vinterjakke til mellomste og en pysj og ullundertøy til eldste. Det var vel det, tror jeg.
|
|
|
#68 |
|
Metallica!!
|
Sv: Januarsalget ...Jeg har handlet masse.
|
|
|
#69 |
|
I tenkeboksen
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Januarsalget ...Takker høyere makter for januar salg, har fått Reima vinterdresser, jakke og bukse til 3 stk til halv pris.
|
|
|
#72 |
|
Textrovert
|
|
|
|
#73 |
|
lykkelig
|
Sv: Januarsalget ...Skal vi se her. Jeg har tre barn og dette er hva jeg har handlet til dem: |
|
|
|
|
|
#74 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Januarsalget ...Jeg handler alltid masse på salg, og det er mannen i huset veldig fornøyd med. Hvorfor betale full pris når man kan får det til halv pris liksom. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Januarsalget ...Jeg har handlet svært lite. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Januarsalget ...Når jeg handler på salg så kjøper jeg ting ungene trenger, dvs det jeg kjøper til storebror er ting han trenger, lillebror arver jo, så han trenger strengt tatt ingenting. Men til storebror kjøper jeg bukser og overdeler i den neste størrelsen han skal ha og det må han jo ha, og da syns jeg det er veldig greit å kjøpe det på salg istedetfor full pris. Men jeg kjøper ikke masse til han som han allerede har bare for at det er billig.
|
|
|
|
#77 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Januarsalget ...Jeg har forresten kjøpt søskenvogn og ammepute også på januarsalg.
|
|
|
#78 |
|
Overdriver
Medlem siden: May 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Januarsalget ...Med barn er det vel nesten alltid behov for noe i neste størrelse?
|
|
|
#79 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Januarsalget ...Var innom Skoringen i dag og så masse vinterstøvler på halv pris. Mmm, kanskje jeg skal ha is i magen og vente til evt. 75% avslag?
|
|
|
#80 |
|
Overdriver
Medlem siden: May 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
På Skoringen i Grensen var det 75% avslag i dag!
|
![]() |
|
|