Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ville dere sagt fra om dere oppdaget kjente her?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-08, 18:51   #41
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ville dere sagt fra om dere oppdaget kjente her?

Ja, jeg ville sagt fra.

Gammel 07-10-08, 18:54   #42
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ville sagt fra.
Har selv blitt gjenkjent, og ble tipset om det på PM og satte veldig stor pris på det! (og endelig har jeg en IRL FP-venn!

Gammel 07-10-08, 18:55   #43
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg har sagt ifra.

Ja det hadde du.

Hadde sagt ifra jeg også.

Gammel 07-10-08, 19:08   #44
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ville (og har) sagt fra om det er noen jeg kjenner, men om det er noen jeg kun vet hvem er hadde jeg nok latt det være. Jeg hadde satt pris på å få tilbakemelding på det selv også.

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 19:26   #45
Gri
Bør lage seg en tittel selv

Gri sin avatar

Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Det har skjedd eit par gongar at eg har kjent att folke eg kjenner på forum, og da har eg sagt fra. Ville også sette pris på om folk som kjenner meg att sa fra om det.

Gammel 07-10-08, 19:50   #46
Grey
sangfugl

Grey sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: For det meste sofaen. Av og til stolen.
Blogginnlegg: 57
Grey er litt kulGrey er litt kulGrey er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Næsj. Det er da en grei sak at du ønsker å være litt anonym, men synes det er hyggelig at ikke alle andre nødvendigvis er det? Du kan jo uansett ikke "håndheve" dette, det er jo bare snakk om et ønske.

Jeg setter pris på at ikke alle andre er anonyme, ja. Det er kjekt å føle at man har blitt kjent med noe annet enn en avatar. Jeg føler vel ikke at jeg har anstrengt meg veldig for å være totalt anonym, men det er kjekt å være såpass anonym at ikke alle kjenner meg igjen.

Jeg tenker i alle fall at man må være bevisst på graden av anonymitet i forhold til hva man utleverer om seg selv.

Gammel 07-10-08, 20:10   #47
indie
Bør lage seg en tittel selv

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hadde nok ikke sagt i fra hvis det bare var noen jeg visste hvem var. Hvis det var noen jeg kjente godt ville jeg nok sagt i fra.

Selv synes jeg det hadde vært koselig å få vite om noen kjente meg igjen.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 20:20   #48
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det spørs hvem det var. En venninne som jeg kjente godt- Ja.
En litt fjernere nabo som jeg egentlig ikke har behov for å bli så mye mer kjent med?...Tja.... Spørs jo litt hvem personen er her inne også. Hvis en jeg hadde diskutert ganske heftig med viste seg å være naboen...
Når det er sagt, ønsker selvfølgelig at folk som kjenner meg igjen sier fra.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 15:28   #49
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Ja, jeg ville absolutt sagt i fra hvis jeg oppdaget kjente her, og håper virkelig at andre som kjenner meg sier ifra hvis de gjenkjenner meg, og leser/er her.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 15:34   #50
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg vil ha beskjed.

Jeg ville gitt beskjed også.

Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 15:39   #51
Tonjemor
Forvirret

Medlem siden: Oct 2008
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Jeg hadde likt å fått besjed på dette... Jeg hadde sagt i fra dersom det var omvendt også.

Gammel 29-01-09, 16:55   #52
Otertiss
Alenepappa

Otertiss sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Trondheim
Otertiss har et hav av muligheter foran seg
Standard

Det mest anstendige er vel å tilkjennegi seg så man ikke blir en kikker - men det kan jo sikkert friste å kikke litt... :-)

Otertiss er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 17:44   #53
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Otertiss, her.

Det mest anstendige er vel å tilkjennegi seg så man ikke blir en kikker

Jeg for min del tenker at man ikke er en kikker selv om man har lagt merke til noen man vet hvem er på forum, og ikke gir seg til kjenne. Det man skriver åpent i forum bør man kunne stå for i alle sammenhenger tenker jeg. Jeg har ikke opplevd å finne noen halvkjente som jeg ikke har gjort meg til kjenne for. Hvis det dukket om en person på FP som jeg vagt visste hvem var og som jeg ikke likte, er det ikke selvfølge at jeg ville gjort meg til kjenne. Ville ikke følt meg som en kikker allikevel. Tror jeg.

Gammel 29-01-09, 18:23   #54
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, det hadde jeg gjort. Jeg vil også gjerne vite om noen kjenner meg. Jeg har en slektning her og ei venninne.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 18:47   #55
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror jeg hadde sagt i fra. Og jeg vil gjerne få beskjed, dersom noen gjenkjenner meg også.

Gammel 29-01-09, 19:58   #56
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde sagt i fra.

Og det gjorde jeg også, når jeg gjenkjente profilen til Magica.

Gammel 29-01-09, 20:13   #57
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg hadde sagt i fra.

Og det gjorde jeg også, når jeg gjenkjente profilen til Magica.

Og det var veldig koselig!

Gammel 29-01-09, 20:16   #58
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg for min del tenker at man ikke er en kikker selv om man har lagt merke til noen man vet hvem er på forum, og ikke gir seg til kjenne. Det man skriver åpent i forum bør man kunne stå for i alle sammenhenger tenker jeg. Jeg har ikke opplevd å finne noen halvkjente som jeg ikke har gjort meg til kjenne for. Hvis det dukket om en person på FP som jeg vagt visste hvem var og som jeg ikke likte, er det ikke selvfølge at jeg ville gjort meg til kjenne. Ville ikke følt meg som en kikker allikevel. Tror jeg.

Hm, jeg vet ikke selv hva jeg ville gjort der. Men det er helt klart forskjell på å vite hvem noen er, og på å kjenne noen godt, snakke ofte med dem og at de overraskende ofte tar opp noe man har skrevet om her, som for eksempel bytte av bilstol.... Men ikke henvise til FP. Da merker jeg at jeg syns det er litt ubehagelig. Men jeg står helt klart inne for det jeg skriver her så det er ikke "farlig", bare litt rart hvis du skjønner. Kanskje jeg heller bare skulle skrevet i en blogg jeg også. Det hadde bare sikkert ikke vært så mange her som ville lese den, sa da hadde jeg sittet og pjattet med meg selv.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 11:22   #59
Skvetten
Passiv

Standard

Klart jeg ville sagt fra, sendt en pm. På samme måte ville jeg likt det om jeg fikk en pm dersom noen jeg kjente fant meg her.

Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 11:34   #60
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Jeg hadde nok sagt fra.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:48.