|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville dere sagt fra om dere oppdaget kjente her?Ja, jeg ville sagt fra.
|
|
|
#42 |
|
Trøtt
|
Sv: Ville dere sagt fra om dere oppdaget kjente her?Jeg ville sagt fra.
|
|
|
#44 |
|
seru
|
Sv: Ville dere sagt fra om dere oppdaget kjente her?Jeg ville (og har) sagt fra om det er noen jeg kjenner, men om det er noen jeg kun vet hvem er hadde jeg nok latt det være. Jeg hadde satt pris på å få tilbakemelding på det selv også. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville dere sagt fra om dere oppdaget kjente her?Det har skjedd eit par gongar at eg har kjent att folke eg kjenner på forum, og da har eg sagt fra. Ville også sette pris på om folk som kjenner meg att sa fra om det.
|
|
|
#46 |
|
sangfugl
|
Sv: Ville dere sagt fra om dere oppdaget kjente her?
Jeg setter pris på at ikke alle andre er anonyme, ja. Det er kjekt å føle at man har blitt kjent med noe annet enn en avatar. Jeg føler vel ikke at jeg har anstrengt meg veldig for å være totalt anonym, men det er kjekt å være såpass anonym at ikke alle kjenner meg igjen.
|
|
|
#47 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville dere sagt fra om dere oppdaget kjente her?Jeg hadde nok ikke sagt i fra hvis det bare var noen jeg visste hvem var. Hvis det var noen jeg kjente godt ville jeg nok sagt i fra. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Ville dere sagt fra om dere oppdaget kjente her?Det spørs hvem det var. En venninne som jeg kjente godt- Ja. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
guru advisor
|
Sv: Ville dere sagt fra om dere oppdaget kjente her?Ja, jeg ville absolutt sagt i fra hvis jeg oppdaget kjente her, og håper virkelig at andre som kjenner meg sier ifra hvis de gjenkjenner meg, og leser/er her. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Passiv
|
Sv: Ville dere sagt fra om dere oppdaget kjente her?Jeg vil ha beskjed. |
|
|
|
#51 |
|
Forvirret
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: Ville dere sagt fra om dere oppdaget kjente her?Jeg hadde likt å fått besjed på dette... Jeg hadde sagt i fra dersom det var omvendt også.
|
|
|
|
#52 |
|
Alenepappa
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Trondheim
![]() |
Sv: Ville dere sagt fra om dere oppdaget kjente her?Det mest anstendige er vel å tilkjennegi seg så man ikke blir en kikker - men det kan jo sikkert friste å kikke litt... :-) |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Ekvilist
|
Jeg for min del tenker at man ikke er en kikker selv om man har lagt merke til noen man vet hvem er på forum, og ikke gir seg til kjenne. Det man skriver åpent i forum bør man kunne stå for i alle sammenhenger tenker jeg. Jeg har ikke opplevd å finne noen halvkjente som jeg ikke har gjort meg til kjenne for. Hvis det dukket om en person på FP som jeg vagt visste hvem var og som jeg ikke likte, er det ikke selvfølge at jeg ville gjort meg til kjenne. Ville ikke følt meg som en kikker allikevel. Tror jeg.
|
|
|
#56 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Ville dere sagt fra om dere oppdaget kjente her?Jeg hadde sagt i fra.
|
|
|
#57 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Og det var veldig koselig!
|
|
|
#58 |
|
guru advisor
|
Hm, jeg vet ikke selv hva jeg ville gjort der. Men det er helt klart forskjell på å vite hvem noen er, og på å kjenne noen godt, snakke ofte med dem og at de overraskende ofte tar opp noe man har skrevet om her, som for eksempel bytte av bilstol.... |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Passiv
|
Sv: Ville dere sagt fra om dere oppdaget kjente her?Klart jeg ville sagt fra, sendt en pm. På samme måte ville jeg likt det om jeg fikk en pm dersom noen jeg kjente fant meg her. |
|
|
|
#60 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville dere sagt fra om dere oppdaget kjente her?Jeg hadde nok sagt fra.
|
![]() |
|
|