|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville dere sagt fra om dere oppdaget kjente her?Takk for svar, alle. Siden naboen også svarte i tråden, fikk hun nettopp en prikk av meg
|
|
|
#22 |
|
<*(((<
|
Sv: Ville dere sagt fra om dere oppdaget kjente her?
Jeg har gjort akkurat dette. Og blitt bedre kjent med naboen i prosessen. Jeg angrer absolutt ikke. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
godt brukt
|
Sv: Ville dere sagt fra om dere oppdaget kjente her?Jeg er nabo med berglijot. :deler: Vi traff hverandre her, hun tippet riktig. Vi visste hvem vi var fra før av. Ellers så fant jeg ut at Mim er min gode gamle studievenninne. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
saftig
|
Sv: Ville dere sagt fra om dere oppdaget kjente her?Nei, det ville jeg nok ikke gjort. Jeg vil være privat, og har utlevert mer enn jeg vil at naboer og slikt skal vite. Hvis det var en av mine gode venner, ville jeg nok kanskje gjort det.
|
|
|
#25 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Ville dere sagt fra om dere oppdaget kjente her?Jeg ville ikke sagt i fra, siden jeg ikke ønsker å gi meg til kjenne. Det gjør at jeg selvsagt har tenkt tanken at det kan være noen her som vet hvem jeg er men ikke sier i fra. :noia: |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Ville dere sagt fra om dere oppdaget kjente her?Jeg ville sagt fra, og jeg har faktisk sagt fra til en jeg "kjente" fra et annet forum. Og da svigerinnen min meldte seg her inne, sa hun fra at hun skjønte hvem jeg var, og det syns jeg var veldig greit.
|
|
|
|
#28 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
sangfugl
|
Sv: Ville dere sagt fra om dere oppdaget kjente her?Jeg ville sagt fra hvis det var en nabo jeg allerede kjenner eller en venninne. Om det var et litt mer perifert bekjentskap tror jeg kanskje ikke jeg ville sagt noe. Begrunnelsen er at jeg ønsker å være, i alle fall litt, anonym her inne (selv om flere vet hvem jeg er allerede), og hadde ikke ønsket at perifere bekjentskap skulle vite alt jeg har delt her inne. Jeg vet ikke, jeg har ikke hatt den problemstillingen foreløpig. Det blir nok en magefølelse som avgjør når/hvis situasjonen oppstår.
|
|
|
#30 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Jassågitt? Nå blir jeg nysgjerrig, merker jeg.
|
|
|
#31 |
|
flisespikker
|
Næsj. Det er da en grei sak at du ønsker å være litt anonym, men synes det er hyggelig at ikke alle andre nødvendigvis er det? Du kan jo uansett ikke "håndheve" dette, det er jo bare snakk om et ønske.
|
|
|
#32 |
|
Ekvilist
|
Sv: Ville dere sagt fra om dere oppdaget kjente her?Jeg ville sagt i fra hvis jeg synes det var ok at vedkommende fikk vite hvem som skjuler seg bak mitt nick. Litt usikkert med andre ord.
|
|
|
#34 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Ville dere sagt fra om dere oppdaget kjente her?Jeg ville i allefall satt pris på om noen jeg kjenner gjenkjente meg. Og siden jeg føler meg ganske lite anonym her inne forundrer det meg at ikke det har skjedd enda. :litt paranoid: |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville dere sagt fra om dere oppdaget kjente her?Heiko varslet da hun gjenkjente meg, og det syntes jeg var veldig ok. På samme måte varsler jeg selv når jeg kjenner igjen noen, fortrinnsvis på pm.
|
|
|
|
#36 |
|
Nattrangler
Sv: Ville dere sagt fra om dere oppdaget kjente her?Jeg ville ha sakt i fra ja, og har gjort det et par ganger på et annet nettsted. Håper at de som måtte kjenne meg her inne gir meg beskjed også.
|
|
|
#37 |
|
Ferdig!
Sv: Ville dere sagt fra om dere oppdaget kjente her?Tror jeg ville sagt i fra. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Ville dere sagt fra om dere oppdaget kjente her?Jeg ville også ha sagt fra. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
blid
Sv: Ville dere sagt fra om dere oppdaget kjente her?Jeg ville sagt fra og om noen skulle gjenkjenne meg, ja så ville det vært hyggelig om de gav seg til kjenne
|
|
|
#40 |
|
*_*
|
Sv: Ville dere sagt fra om dere oppdaget kjente her?Jeg ville høyst sannsynlig sagt i fra, men hadde sett det an litt også. Jeg synes forøvrig det er helt merkelig at det ikke er noen her jeg har klart å spotte. Det må jo finnes noen jeg i det minste vet hvem er fra før av (i tilegg til Søster, da, som jeg har vært klar over hele tiden) og det hender jeg grubler litt når noen forteller historier som kan linkes til et sted eller sånne ting. Foreløpig har jeg ikke spottet noen altså, tror nok jeg ville send en pm.
|
|
![]() |
|
|