Sv: Overskrift eller innhold, hva er viktigst?
Opprinnelig lagt inn av rine, her.
Jeg mener vel at det ikke uhørt å påpeke at man finner en overskrift upresis f.eks, men det kan være uheldig at en oversskriftsdiskusjon overskygger den egentlige diskusjonen, spesielt hvis denne er interessant og "sidediskusjonen" ender opp med å dominere tråden. Jeg vet at dette er vanlig, men det kan være irriterende.
Jeg skjønner at folk kan synes det er irriterende når diskusjonen ender opp med å handle om noe annet enn det akkurat de synes er mest interessant. Jeg synes imidlertid ikke dette er noe problem eller noe jeg vil karakterisere som "uheldig".
Jeg synes det er en styrke for forumet at tråder endrer fokus underveis, at det dukker opp under- eller sidetemaer som engasjerer, og at folk kan snakke om ulike ting samtidig. Det tyder på at folk er engasjerte og at de trives med å diskutere. Hvis det du egentlig mener her, er å klage over at "det hender at brukere snakker om noe annet enn det hovedinnlegger hadde tenkt å snakke om, eller på en annen måte enn den måten hovedinnlegger har lyst til å snakke," så tror jeg ikke jeg har noe særlig å svare ut over det at "sånn er det her, og det synes jeg er greit".