|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Overskrift eller innhold, hva er viktigst?
FÅ ? (Her måtte jeg bla tilbake for å finne ut hva vi egentlig hadde snakket om... |
|
|
|
|
|
#82 |
|
flisespikker
|
Joda, men jeg synes fremdeles ikke det er så relevant for det jeg snakket om. Jeg tror du snakket spesifikt om én bestemt tråd og én bestemt bruker, og det gjorde ikke egentlig jeg. Men jeg skjønner i alle fall hva du mente nå.
|
|
|
#83 |
|
Halloen!
Det ble feil, det er veldig mange brukere her. Blir nok mer riktig å si at det er noen (oops) som aldri opplever det. |
|
|
|
|
|
#84 |
|
Passiv
|
Sv: Overskrift eller innhold, hva er viktigst?Jeg har stort sett plumpet ut med det som har falt meg i hu siden jeg kom hit. Og jeg føler at jeg har blitt tatt imot med hjertevarme av mennesker som jeg føler meg hjemme og på nett med. |
|
|
|
#85 |
|
Passiv
|
FÅ = FP feilstavet. |
|
|
|
#87 |
|
Ekvilist
|
Sv: Overskrift eller innhold, hva er viktigst?Jeg forstår at folk reagerer på spikking, men jeg henger ikke helt med i forhold til at tråder dør ut på grunn av det. Altså, at hovedtemaet blir borte. Utgangspunktet er den tråden hvor en bruker beklaget seg over en venninne. Fortsatte ikke diskusjonen rundt problemstillingen selv om enkelte hang seg opp i overskriften på tråden?
|
|
|
#88 |
|
|
Sv: Overskrift eller innhold, hva er viktigst?...og så kan jeg legge til at jeg ofte lar være å pirke på ting eller skrive noe i tråder fordi det er så opplagt at jeg er det. For å si det sånn, om rine starter en tråd med en litt ubehjelpelig overskrift skal det mer til at jeg går inn og spikker enn om noen andre som jeg ikke til vanlig irriterer meg over gjør det. |
|
|
|
|
|
#89 |
|
By the Sea
|
Sv: Overskrift eller innhold, hva er viktigst?Ok, nå tar jeg meg den friheten å svare selv om jeg ikke har lest mer enn brøkdeler av denne tråden og ikke mer enn starten av den omtalte tråden. :living on the edge:
|
|
|
#90 |
|
Pauset
|
Sv: Overskrift eller innhold, hva er viktigst?Jeg er (selv om jeg ankommer sent og dere sikkert fjaser i slutten av denne tråden nå.. har ikke lest hele nei.. Sist redigert av Joika : 01-02-09 kl 22:19. |
|
|
|
|
|
#91 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Joda. Jeg forstår at det ikke var så godt formulert. Men hver er det som definerer hvem FP er for? Det er derfor jeg foreslo det med rettskrivingstest, for å sette på spissen det at hvis dette ER et åpent forum, så må man vel ha litt takhøyde overfor de ulike brukerne?
|
|
|
|
#92 |
|
Passiv
|
Det er jo akkurat det som er så flott med FP, det er en stor takhøyde her. Noe av grunnen til at man kan flisespikke uten at det blir sure miner i evigheter er jo det at takhøyden er tilstede. Man diskuterer sak og det er ikke ofte at man legger seg i den personlige skyttergraven, i allefall ikke om man er vant med å diskutere fra RL og faktisk liker det. At enkelte føler seg tråkket på kan jo sees ut fra at de kanskje ikke er så veldig vant med diskusjoner. |
|
|
|
#94 |
|
Metallica!!
|
FP er summen av sine brukere til enhver tid, enkelt og greit. Så er det opp til brukerne hvem og hva som dominerer der og da.
|
|
|
#95 |
|
flisespikker
|
Det med takhøyde er et veldig interessant tema, synes jeg.
|
|
|
#96 |
|
Joa. Det er de gangene jeg ser at helt nye har blitt "angrepet" for dårlige formuleringer, ... og slikt, at jeg syns takhøyden er lav og det blir litt lite raust.
|
|
|
|
#97 |
|
Ringskrømt
|
For å være helt ærlig har denne tråden fått meg i tankemodus, jeg har derfor lest og tenkt mer enn jeg har skrevet. Og det er bra, godt utgangspunkt. Jeg skrev hovedinnlegget og returnerte til det jeg holdt på med IRL, og tenkte med meg selv at nå, nå er helvete løs. Da jeg returnerte til PC-en, brettet jeg opp ermene og gjorde meg klar til å diskutere, forsvare meg og ta imot alle uenighetene som tråden helt sikkert florerte av. Men der tok jeg kraftig feil, gitt. Jeg så til og med at Nebbia hadde svart i den andre tråden og rynket litt på pannen og tenkte at nå får jeg det hvert fall. Til min store overraskelse (og der fikk du den Skremmern) var det ikke sånn i det hele tatt. |
|
|
|
|
|
#98 |
|
Metallica!!
|
Det var igrunnen veldig bra sagt. (selv om det var litt tabloid
|
|
|
#99 |
|
Mmm. Du er tabloid på en avansert måte. Men jeg syns du formulerer veldig bra ting som jeg tenker på i forhold til om jeg skal bli værende og henge her på Fp eller ikke
|
|
|
|
#100 |
|
Halloen!
Nei, si det.
Hm....Jeg har da ikke for vane å starte tråder med ubehjelpelige overskrifter? |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| klassiker |
|
|