|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Overskrift eller innhold, hva er viktigst?Er det sensur her? Jeg har nølt lenge med å starte tråder her, for jeg føler at uansett hva og hvordan jeg skriver det, kan jeg få pepper.
|
|
|
|
#62 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Overskrift eller innhold, hva er viktigst?
Og det står jeg ved. At jeg ikke får slækk er faktisk ikke noe nytt, jeg har fått pes ved flere anledninger, og i den andre tråden sa jeg heller ikke at samtlige etablerte brukere får slækk.
I all verden. For en fantasi, jeg er imponert.
Greit nok. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Pokker, tok dere den. Må jeg virkelig lete etter en annen bok? |
|
|
|
|
|
#66 |
|
<*(((<
|
Sv: Overskrift eller innhold, hva er viktigst?Jeg har fått noen prikker i den berømte «andre tråden» nå, jeg tillater meg å legge et motsvar her for å ikke rote til den andre tråden mer.
Jeg tar kritikk på den personlige vendettaen, selv om jeg syns det er en hard beskrivelse av noe jeg har forsøkt å være tydelig på selv om jeg ikke var det nok i de første innleggene. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Passiv
|
Jeg var litt stressa i starten. Men etter lang |
|
|
|
#69 |
|
Ringskrømt
|
Det mener jeg også, men jeg synes det er problematisk når det kveler potensielt gode diskusjoner. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Passiv
|
:kremt: Du fikk virkelig en grønn og blid prikk der også vet jeg. |
|
|
|
#72 |
|
flisespikker
|
Hvorfor skriver du det som svar på mitt innlegg?
|
|
|
#73 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Jeg er faktisk helt enig med deg- i det aller meste. Problemet oppstår vel først når det veldig ofte er de samme som får trådene sine ihjelspikket. Vet jeg taler for døve ører her, for du forsvarer alltid (på en slik måte at man nesten ikke merker det. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Mother of Dragons
|
Hva bygger du utsagnet på at jeg skal være slags kontrollør egentlig? Når har jeg kommentert overskrifter egentlig? Bortsett fra det ene innlegget hvor jeg var enig med torsk? Gjorde jeg det i tråden til sannereg, mener du?
|
|
|
#75 |
|
Passiv
|
Sv: Overskrift eller innhold, hva er viktigst?rine - jeg mener at den største fordelen med FÅ er nettopp det motsatte. Nemlig at folk du føler for å fiskedaske med maskingevær i én tråd er folk du er meget enig med og kan utveksle klemmer med i en annen? Føler du det ikke sånn? |
|
|
|
#76 |
|
Curlingkone
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Travelt opptatt
|
Siden den prikken var fra meg, så kan jeg jo svare på motsvaret.
|
|
|
#78 |
|
flisespikker
|
Hva mener du med "sensur"? Det er ingen som endrer det du skriver eller nekter deg å skrive noe spesielt, men den friheten gjelder for andre også, så det er ingen som nekter noen å kritisere det du skriver heller.
Jeg opplever det ikke som om det er veldig vanlig å "få pepper" for det man skriver, men tar til etterretning at enkelte ser ut til å mene det. Jevnt over synes jeg det er mye velvilje å få hvis man er klar på hva man mener, og åpen for innspill man får.
Det kommer an på, som så mye annet.
Det kan man selvsagt gjerne gjøre - jeg tror ikke noen har sagt annet?
Altså, jeg mener ikke å kverulere her, men: Her sier du først at det ikke er lett å forstå de uskrevne reglene, og så at det er leit å få skrevne regler (eller egentlig skrevne tips, da). Grunnen til at det om rettskrivning står i introduksjonen, er jo i stor grad for å hjelpe nye brukere med å finne seg til rette ved å fortelle dem på forhånd at det er mange som er opptatt av rettskrivning her. Så vet man det før man skriver noe, liksom.
|
|
|
#79 |
|
Travelt opptatt
|
Hvis det "annet" er en personlig vendetta, syns jeg det er ødeleggende.
|
|
|
#80 |
|
flisespikker
|
Er det de samme som pleier å få trådene sine ihjelspikket?
|
![]() |
| Emneord |
| klassiker |
|
|