|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#102 |
|
flisespikker
|
Sv: Overskrift eller innhold, hva er viktigst?
Det du egentlig sier her er vel at vi forholder oss til hverandre litt ut fra hva slags forhold vi har til hverandre, og ikke bare ut fra akkurat hvilke ord som brukes i en gitt sammenheng? Det tror jeg uten videre du har rett i. Og det henger sammen med flere ting, både bevisste og ubevisste, og både rasjonelle og mindre rasjonelle.
|
|
|
#103 |
|
<*(((<
|
Det er vanskelig å forsvare seg mot en sånn påstand, jeg liker selvsagt å tro at jeg hadde svart Esme likedan. Men brukere får forskjellig slækk, det har jeg observert jeg også. Og da må jeg vel innse at jeg nok gir folk forskjellige slækk jeg også. Men du gjør det du også, gjør du ikke? |
|
|
|
|
|
#104 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var da voldsomt hvor enig jeg skulle være med deg i dag da. |
|
|
|
|
|
#105 |
|
|
Sv: Overskrift eller innhold, hva er viktigst?Jeg vil faktisk påstå at hvis Esme eller torsk hadde startet en tråd med en sånn overskrift hadde jeg blitt atskillig mer månebedotten enn om den gemene hop gjør det. (Ja. Det er en spøk. Jeg mener ikke at alle andre er "den gemene hop".) |
|
|
|
|
|
#108 |
|
Mother of Dragons
|
Når noen skriver noe som er kjønnsstereotypisk, så er jo torsk og jeg alltid enige om det. Og jeg pleier så godt som alltid å reagere på det, det gjør torsk også. Det vet du. Og jeg reagerte ikke bare på overskriften, men på et av innleggene dine også.
|
|
|
#109 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Det gjorde du, ja. Og dermed bekrefter du jo nettopp noe av det vi diskuterer her. Jeg kan altså starte en tråd om HVA som helst, ha en super overskrift, eller en ubrukelig en. Doesn`t matter: Du har bestemt deg på forhånd. Interessant. (Jeg tror forresten du irriterer deg over meg fordi jeg har rett. |
|
|
|
|
|
#110 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Overskrift eller innhold, hva er viktigst?Når alt kommer til alt så er det ha som skrives i hovedinnlegget som er viktig.
|
|
|
#111 |
|
By the Sea
|
Sv: Overskrift eller innhold, hva er viktigst?Jeg får mer slækk nå enn det jeg fikk da jeg var ny. Det er jeg fornøyd med. Jeg liker slækk. Slækk er fint.
|
|
|
#112 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke nødvendigvis mer slækk, men enkelte blir vel litt mer tatt inn i varmen. Jeg tror ikke det er alle forunt å føle seg inkludert på Fp, men slik er det vel ved alle slags forum. |
|
|
|
|
|
#113 |
|
flisespikker
|
Jeg vil tro at noen brukere får mer slækk fra enkelte brukere enn det andre brukere får fra de samme, enkelte brukerne. Ehehe. Det er visst grenser for hvor lenge man kan bruke sånne uttrykk uten at de mister meningen.
|
|
|
#114 |
|
<*(((<
|
Nå tror jeg du overså en «ikke» i setningen du siterte. Det du sier er det jeg tror alle her er enige i. |
|
|
|
|
|
#115 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Overskrift eller innhold, hva er viktigst?Jeg synes overskrift er viktig på den måten at den må fenge for at jeg skal gidde å lese innlegget. |
|
|
|
|
|
#116 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg synes det er ganske jevnt fordelt. Jeg synes vel at de fleste brukerne som har vært her en stund og "orientert seg" i landskapet får mer slækk av sine trosfeller og mindre slækk av de som de pleier å være uenige med.
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona. Sist redigert av Esme : 01-02-09 kl 22:55. Årsak: presisering. |
|
|
|
|
|
#117 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
<*(((<
|
Ok, hvor mange sitter nå spent og venter på om jeg svarer det samme til Esme som til Brynhild? :can't win: |
|
|
|
|
|
#119 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg skrev bare rot så jeg og måtte endre innlegget.
|
![]() |
| Emneord |
| klassiker |
|
|