|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Overskrift eller innhold, hva er viktigst?
Nå sutrer du.
|
|
|
#123 |
|
Mother of Dragons
|
Men godtar du mer eller mindre sutring fra torsk enn fra Skremmern?
|
|
|
#126 |
|
Absolut ateist
|
Jeg er generelt langt mer enig med Torsk enn med Skremmern, så det sier vel seg selv. Selv om jeg syns disse woe me, you forgot to add the men greiene hans begynner å bli litt kjedelige. Veldig morsomt første, andre, til og med tiende gang. Men nå begynner iallfall jeg å bli litt mettet.
|
|
|
#127 |
|
|
Skal vi snakke om puling i stedet for? |
|
|
|
|
|
#128 |
|
Mother of Dragons
|
Det er jo ikke ment å være morsomt. Det er jo et viktig poeng, synes jeg også, at man prøver å demme opp for at det skal bli et totalt mammaforum her.
|
|
|
#129 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Overskrift eller innhold, hva er viktigst?Mammaforum, her? Men helsiken heller, av og til må det være lov å henvende seg til andre kvinner uten at mannfolkene skal bry seg bare fordi de også er her.
|
|
|
#130 |
|
<*(((<
|
Nå har vi vel ikke diskutert den biten i dag? Jeg skjønner jo hvorfor folk tror det var mannebiten jeg ville flisespikke i den berømte tittelen, men jeg har jo vært åpen på at jeg så Skremmern-spøkelser på høylys dag? Det er forresten innmari vanskelig å forsvare seg mot sutrepåstander, det blir jo fort «Næhei, det gjorde jeg ikke så!» med sutrestemme. |
|
|
|
|
|
#131 |
|
flisespikker
|
Akkurat der tror jeg mye av poenget er at det ikke er ment å være morsomt. Og at det er begrenset hvor mange ganger man synes det er morsomt å bli marginalisert selv. (Samme greia som med kvinner som synes det er irriterende å bli bedt om å sette på kaffen, eller hva det nå måtte være. Man kan synes det er greit én, to, tre ganger, men før eller senere blir man lei.) Hvis du blir lei av å se slike utsagn bli påpekt, er vel det først og fremst et tegn på at det er for mange slike utsagn, ikke på at de blir påpekt i for stor grad.
|
|
|
#132 |
|
<*(((<
|
Ja, jeg er enig i det. Jeg er ganske sikker på at jeg aldri har seriøst spikket en tittel på barsel eller graviditetsforumet, eller titler hvor ordlyden er direkte til kvinner. |
|
|
|
|
|
#133 |
|
flisespikker
|
Nå sutrer du.
|
|
|
#134 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
Leser
|
Sv: Overskrift eller innhold, hva er viktigst?Ja, her er hva jeg får for å forlate FP og istedet sitte på hekle- og strikkesider. Aha, min egen feil.
Jeg er enig i det som står her og det er jeg temmelig fasinert over. (Jeg er ikke fasinert over at jeg er enig, jeg er fasinert over fenomenet.
|
|
|
#136 |
|
|
Jeg sutrer strengt tatt ikke, jeg peker på at det er relativt hvem som er Offeret for Lite Slack. Whatever. |
|
|
|
|
|
#137 |
|
kamerat
|
Sv: Overskrift eller innhold, hva er viktigst?Etter min mening handler den såkalte spikkingen ganske sjelden om form, og ganske ofte om innhold.
|
|
|
#138 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror ikke det er selvinnsikten din. Jeg oppfatter deg som mye flinkere til å skille sak og person enn en del andre modder. Men nå er det vel ikke et poeng at moddene skal være mest mulig nøytrale heller da. Det som irriterer meg er når man gir uttrykk for at man er det. |
|
|
|
|
|
#139 |
|
flisespikker
|
Sv: Overskrift eller innhold, hva er viktigst?Him, jeg synes du er mer uhildet enn de aller fleste, så jeg tror ikke det er mangel på selvinnsikt som gjør at du mener at du møter folk likt.
|
|
|
#140 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og dette synes jeg var unødvendig å skrive. Det er en ærlig sak om man ikke er fan av hverandre, men jeg synes det er på kanten å skrive slike ting. |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| klassiker |
|
|