Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Overskrift eller innhold, hva er viktigst?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-09, 23:29   #141
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overskrift eller innhold, hva er viktigst?

Opprinnelig lagt inn av Brynhild, her.

Og dette synes jeg var unødvendig å skrive. Det er en ærlig sak om man ikke er fan av hverandre, men jeg synes det er på kanten å skrive slike ting.

Det er mulig. Gi meg nå litt slack.

(Sorry, klarte ikke la være.)

Ok, jeg skal ta selvkritikk for at jeg skrev det jeg tenkte. Man burde ha lært å unngå det etter litt for mange tusen innlegg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 23:30   #142
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Men nå er det vel ikke et poeng at moddene skal være mest mulig nøytrale heller da. Det som irriterer meg er når man gir uttrykk for at man er det.

Jeg antar at det er meg du snakker om? Ikke paranoid ment, altså, men siden du snakker om "modder som ikke er him", liksom, og det stort sett er jeg blant moddene som har diskutert med deg i dag? Det er andre gang i kveld at du sier mer eller mindre rett ut at jeg forskjellsbehandler ut fra hvem jeg liker. Og hvis du mener at jeg gjør det i diskusjoner, så greit nok, det gjør jeg sikkert, så det skal jeg ikke krangle på - men hvis du mener at jeg gjør det som moderator, eller at dette er noe som påvirker hvordan jeg gjør moderatorjobben, så synes jeg det er litt ubehagelig og skulle ønske du kunne være mer konkret.

Sånn ellers så er det klart det ikke er et poeng at moddene skal være "nøytrale". Moddene er alminnelige brukere som mener forskjellige ting, som deltar i diskusjoner de er interessert, og som liker noen og misliker andre. De gangene noe gjøres av en av oss i egenskap av moderator, er det etter diskusjon med de andre moddene, så det spiller ikke så veldig stor rolle akkurat hvem av oss det er som gjør det som konkret gjøres. (Dette avsnittet legger jeg bare til for å opplyse litt om hva det vil si å være modde, sånn i tilfelle noen skulle tro at jobben f.eks. går ut på å være helt nøytral i alle diskusjoner.)

Gammel 01-02-09, 23:30   #143
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg sutrer strengt tatt ikke, jeg peker på at det er relativt hvem som er Offeret for Lite Slack. Whatever.

...og så får jeg fint lite ut av å diskutere med deg, jeg lærer liksom aldri noe, så det er helt greit for meg å ligge unna stakkars, stakkars, rine.

Du- det er ikke min feil at du har tungt for det, vet du.

(Når det er sagt, så står du vel ikke alltid for de mest informative innleggene selv. Jeg får heller ikke inntrykk at det er kunnskapstørsten som er motivet bak din inntreden i diverse diskusjoner.)

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 23:32   #144
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tabloid eller ikke tabloid overskrift er nå så sin sak (og noe jeg ikke kan uttale meg om akkurat nå, siden jeg knappest har vært inne på FP siste uken, pokkers jobb), men hadde nå bare folk sluttet å ha punktum i overskrifter ville jeg vært glad. Hørte dere? Det skal ikke være punktum i overskriften.

Gammel 01-02-09, 23:35   #145
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må bare utdype litt om form og innhold og «spikking» – siden jeg er lingvist, er jeg jo fascinert av alle tre. Jeg vil altså hevde at mye såkalt «spikking» her på FP slett ikke handler om form, og i hvert fall ikke om «uviktige» detaljer. Tvert imot blir man ofte stilt til rette for hva det man faktisk har skrevet impliserer – om det nå er at man har vært upresis, har overgeneralisert eller at man faktisk har sagt noe som forutsetter en bestemt type holdninger som andre kanskje ikke er så begeistret for. Altså, man kan komme til å bli «tatt» for noe man ikke har sagt i klartekst, men som på en eller annen måte ligger under i det man faktisk har skrevet.

Jeg synes dette er fantastisk, og kan ikke forestille meg FP uten. So shoot me.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 23:36   #146
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Det er jo akkurat det som er så flott med FP, det er en stor takhøyde her. Noe av grunnen til at man kan flisespikke uten at det blir sure miner i evigheter er jo det at takhøyden er tilstede. Man diskuterer sak og det er ikke ofte at man legger seg i den personlige skyttergraven, i allefall ikke om man er vant med å diskutere fra RL og faktisk liker det. At enkelte føler seg tråkket på kan jo sees ut fra at de kanskje ikke er så veldig vant med diskusjoner.

Nja.
Det hender det er lavt under taket, det hender at jeg (ganske så flau) har krøpet opp av den berømte skyttergraven, jeg kan la et dårlig inntrykk av en bruker følge meg videre (til det motsatte er bevist) og jeg tror ikke at jeg er så veldig ulik alle andre.

Det aller mest slitsomme (synes jeg) er når lange (og ofte gode) innlegg blir plukket fra hverandre og utvalgte avsnitt blir spikket med fremmedord mange ikke kan, formuleringer de færreste kan konkurrere mot og en intern hinting/humor (ofte oppstått i bloggene) som kun et fåtall kjenner. Det er da jeg kobler ut. (Så sant jeg ikke er i fjasehumør. )

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 23:37   #147
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg må bare utdype litt om form og innhold og «spikking» – siden jeg er lingvist, er jeg jo fascinert av alle tre. Jeg vil altså hevde at mye såkalt «spikking» her på FP slett ikke handler om form, og i hvert fall ikke om «uviktige» detaljer. Tvert imot blir man ofte stilt til rette for hva det man faktisk har skrevet impliserer – om det nå er at man har vært upresis, har overgeneralisert eller at man faktisk har sagt noe som forutsetter en bestemt type holdninger som andre kanskje ikke er så begeistret for. Altså, man kan komme til å bli «tatt» for noe man ikke har sagt i klartekst, men som på en eller annen måte ligger under i det man faktisk har skrevet.

Ok.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 23:38   #148
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg antar at det er meg du snakker om? Ikke paranoid ment, altså, men siden du snakker om "modder som ikke er him", liksom, og det stort sett er jeg blant moddene som har diskutert med deg i dag? Det er andre gang i kveld at du sier mer eller mindre rett ut at jeg forskjellsbehandler ut fra hvem jeg liker. Og hvis du mener at jeg gjør det i diskusjoner, så greit nok, det gjør jeg sikkert, så det skal jeg ikke krangle på - men hvis du mener at jeg gjør det som moderator, eller at dette er noe som påvirker hvordan jeg gjør moderatorjobben, så synes jeg det er litt ubehagelig og skulle ønske du kunne være mer konkret.

Sånn ellers så er det klart det ikke er et poeng at moddene skal være "nøytrale". Moddene er alminnelige brukere som mener forskjellige ting, som deltar i diskusjoner de er interessert, og som liker noen og misliker andre. De gangene noe gjøres av en av oss i egenskap av moderator, er det etter diskusjon med de andre moddene, så det spiller ikke så veldig stor rolle akkurat hvem av oss det er som gjør det som konkret gjøres. (Dette avsnittet legger jeg bare til for å opplyse litt om hva det vil si å være modde, sånn i tilfelle noen skulle tro at jobben f.eks. går ut på å være helt nøytral i alle diskusjoner.)

Neida, du gjør en helt fin moderatorjobb- og har hjulpet meg mange ganger. Thanks! I dag har du faktisk også innrømmet at du gir slækk til brukere alt etter hvem du liker og respekterer. Det har ikke jeg sett at du har gjort før nemlig. (Ikke som jeg har sett, men det er mulig jeg ikke har sett så veldig godt etter.) Og det var deg jeg siktet til, først og fremst, i skrivende stund kommer jeg bare på deg og him.
Jeg synes likevel him har et poeng i at dårlig oppførsel er dårlig oppførsel, uansett hvem som er avsenderen.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 23:41   #149
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dårlig oppførsel er dårlig oppførsel uansett, men jeg synes jo at totalsummen av forumaktivitet og bidrag til forumlivet også har mye å si. Veldig mye, faktisk.

Gammel 01-02-09, 23:41   #150
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Det aller mest slitsomme (synes jeg) er når lange (og ofte gode) innlegg blir plukket fra hverandre og utvalgte avsnitt blir spikket med fremmedord mange ikke kan, formuleringer de færreste kan konkurrere mot og en intern hinting/humor (ofte oppstått i bloggene) som kun et fåtall kjenner. Det er da jeg kobler ut. (Så sant jeg ikke er i fjasehumør. )

Det er jo mange akademikere her, og jeg har sikkert noen ganger brukt fremmedord som ikke alle kan, og det er fordi jeg ikke alltid husker på at det som for meg er hverdagsord ikke er det for alle andre. Spesielt om man snakker om ting hvor det finnes helt presise fremmedord og hvor det ikke finnes gode norske ord, da kan jeg lett glemme meg tror jeg. Men da synes jeg at folk får enten spørre eller google.

Og så skjønte jeg ikke helt hva du tenker på med formuleringer de færreste kan konkurrere mot. Mener du f.eks at det er formuleringer som er veldig bra, eller veldig frekke eller hva?

Gammel 01-02-09, 23:42   #151
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Problemet er jo bare at dette ikke er bevist hos veldig mange. Det er som å gå å kjefte på en 14-åring for at hun sminker seg som om hun skulle ha jobbet som prostituert. Joa, hun gjør faktisk det, men ikke med vilje - hun synes bare hun er fin hun! Jeg synes bare at folk som kanskje formulerer seg klumsete skal få slippe unna med det, på samme måte som jeg aldri ville ha sagt til en 14-åring av vedkommende så ut som hun (eller ham! Det er jo trendy blant unge gutter å sminke seg) var prostituert.

Jeg hadde selvfølgelig blitt dritsur hvis jeg fikk inntrykk av at noen faktisk formulerte seg vagt og insinuerende - og jeg trodde de faktisk gjorde det med vilje.

Gammel 01-02-09, 23:45   #152
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Standard

Skal man droppe de beste formuleringene til fordel for noen litt halvgode og mer demokratiske noen?

Gammel 01-02-09, 23:45   #153
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Problemet er jo bare at dette ikke er bevist hos veldig mange. Det er som å gå å kjefte på en 14-åring for at hun sminker seg som om hun skulle ha jobbet som prostituert. Joa, hun gjør faktisk det, men ikke med vilje - hun synes bare hun er fin hun! Jeg synes bare at folk som kanskje formulerer seg klumsete skal få slippe unna med det, på samme måte som jeg aldri ville ha sagt til en 14-åring av vedkommende så ut som hun (eller ham! Det er jo trendy blant unge gutter å sminke seg) var prostituert.

Jeg hadde selvfølgelig blitt dritsur hvis jeg fikk inntrykk av at noen faktisk formulerte seg vagt og insinuerende - og jeg trodde de faktisk gjorde det med vilje.

Jeg synes at man bør ta seg bryet å finne ut hva noen faktisk mener før man begynner å diskutere. Spesielt om denne noen skriver klumsete. Men jeg synes ikke man skal la være å spørre heller, det er jo ikke respektfullt synes jeg.

Gammel 01-02-09, 23:45   #154
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det jeg har uthevet her synes jeg også er FPs store styrke. Å sette fingeren på slike ting er et tegn på intelligens, noe mange FP'ere heldigvis er godt utrustet med, og det hever debatter til et nivå jeg blir imponert over.

Men jeg er ikke enig i at det ikke i tillegg finnes unødvendig spikking som tar fokus vekk fra viktige saker. Kverulering kjeder meg sanseløst mye - enten det opptrer i forbindelse med form eller innhold.

Gammel 01-02-09, 23:47   #155
him
Leser

him sin avatar

him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dårlig oppførsel er dårlig oppførsel uansett, men jeg synes jo at totalsummen av forumaktivitet og bidrag til forumlivet også har mye å si. Veldig mye, faktisk.

Synes du det? Synes du at dårlig oppførsel er OK, hvis den dårlige oppførselen bare utgjør 10% av aktiviteten, i forhold til 40% av aktiviteten?

(Jeg synes begge deler er like ille, men det er klart jeg blir mer "utmattet" og lei av folk som kommer med 40% bullshill enn 10%)

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det er jo mange akademikere her, og jeg har sikkert noen ganger brukt fremmedord som ikke alle kan, og det er fordi jeg ikke alltid husker på at det som for meg er hverdagsord ikke er det for alle andre.

En digresjon, men akkurat dette sa sjefen min til meg, og da ble jeg så gallsur at det sikkert dryppet magesyre fra munnvikene.
Her er jeg på en vanlig jobbdag:

Gammel 01-02-09, 23:48   #156
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

him, det er mellomrom mellom tall og prosenttegn. :flisespikker med tidenes dårligste timing:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 23:49   #157
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

En digresjon, men akkurat dette sa sjefen min til meg, og da ble jeg så gallsur at det sikkert dryppet magesyre fra munnvikene.

Sorry, den skjønte jeg ikke, hvorfor ble du sur over at sjefen (og som jeg skrev nå) sa dette?

Gammel 01-02-09, 23:49   #158
him
Leser

him sin avatar

Standard

Jeg synes at man bør ta seg bryet å finne ut hva noen faktisk mener før man begynner å diskutere. Spesielt om denne noen skriver klumsete. Men jeg synes ikke man skal la være å spørre heller, det er jo ikke respektfullt synes jeg.

Ja, jeg er helt enig med deg. Nå håper jeg ikke du leste meg bokstavelig, for jeg mente at folk ikke gjorde dette bevisst, ikke at man ikke kunne bevise det (som jeg ser at jeg skrev).

Gammel 01-02-09, 23:53   #159
him
Leser

him sin avatar

Standard

Sorry, den skjønte jeg ikke, hvorfor ble du sur over at sjefen (og som jeg skrev nå) sa dette?

Det var bare en digresjon. Det ble heller ikke brukt noen spesielt vanskelig ord akkurat da - og det var sikkert derfor jeg ble sur.

Men det hadde ingenting med diskusjonen å gjøre. Bare et forsøk av meg på å være morsom.

Gammel 01-02-09, 23:54   #160
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Skalvise ...
Skilpadda er diplomatisk og aC.
him er rettferdig, og er vel en av de jeg oppfatter som står tryggest i seg selv her inne.
rine stiller seg lagelig til for hugg, uten å ha heiagjeng.

Jeg bare oppsummerer litt for meg selv.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:09.