|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ser lyst på livet
|
Utakknemlig ellerVi har ønsket oss et antikkbeiset sett med bord og stoler til barna (i barnestørrelse). Svigermor var innom og lurte på hva vi ville ha, og vi viste henne det. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Utakknemlig ellerUff..Veldig vanskelig,vet akkurat hvordan du har det nå,har opplevd slikt selv.Utrolig irriterende når man vet hva man vil ha,attpåtil viser henne det,så går hun hen og kjøper noe helt annet
|
|
|
|
#3 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Utakknemlig ellerTja, det er jo ikke så særlig taktisk å spørre hva dere ønsker for så å gå ut å kjøpe noe helt annet. Så jeg vet ikke helt, jeg ville nok sannsynligvis svart det samme som mannen din. Jeg prøver i størst mulig grad å være takknemlig for det både vi og lille får. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utakknemlig ellerNjei, egentlig ikke. Forstår ikke helt hvorfor hun kjøpte noe annet når dere hadde vist henne hva dere ønsket dere?
|
|
|
#5 |
|
Dramaqueen
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utakknemlig ellerJeg kjenner meg veldig igjen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: Utakknemlig ellerDet interessante spørsmålet her er vel hva forskjellen i pris var på det dere ønsket dere og det dere fikk ...
|
|
|
#8 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Utakknemlig eller
Takk, det var denne jeg trengte! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Om det dere fikk var dyrere enn det dere ønsket, tror jeg faktisk at jeg hadde blitt litt snurt. Men hadde likevel holdt kjeft, tatt imot med glede og tenkt som så at hun gjorde det jo bare for å være snill.
|
|
|
#10 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Utakknemlig ellerPå linje med nabojenta her ja. Jeg hadde nok prøvd å si noe.
|
|
|
#11 |
|
Live and let live
|
Sv: Utakknemlig ellerEn liten bord og stolhistorie her i fra til å hjelpe på å sette i perspektiv. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ikke fra NM
Hvor: arendal
![]() ![]() ![]() |
Sv: Utakknemlig ellerHvis ungene får se det, så er det vel en viss fare for at de er enige med svigermor og liker best det settet med kattene på. Så her må nok du bestemme deg for hva du vil før ungene får se det.
|
|
|
|
#14 |
|
Pen. Så det så.
Sv: Utakknemlig ellerNemlig. Om du vet at hun har kjøpt "feil", men ungene ikke har sagt det enda, så må du handle NÅ før det er for sent.
|
|
|
#15 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: Utakknemlig ellerKjenner meg veldig igjen her ja.
|
|
|
|
#16 |
|
Øyboer
Sv: Utakknemlig ellerHuff føler dette blir et problem jeg kommer til å komme borti ofte. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Superduperaktiv
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: oppi der :peker:
Sv: Utakknemlig ellerDet kan jo tenkes hun misforsto da, og tenkte det ikke spilte noen rolle at det ikke var akkurat det settet dere viste, men at det var vel så greit med noe som lignet? Siden hun spurte om det var ok, mener jeg.. I så fall får vel mannen din ta skylden, som sa det var ok. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tenkte jeg også... Det kan jo være at ordet "antikkbeiset" gikk henne hus forbi - og tror hun kjøpte akkurat det du ønsket deg, nemlig "bord og stoler til barna". |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Har laget seg en tittel
|
Sv: Utakknemlig ellerKan det tenkes at svigermor skulle kjøpe det settet dere ønsket dere, men så har hun fått øye på et annet som var så mye søtere, og tenkt at dette blir de sikkert kjempeglad for å få?
|
![]() |
|
|