Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Utakknemlig eller

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-06, 14:10   #11
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utakknemlig eller

Huff føler dette blir et problem jeg kommer til å komme borti ofte.
har en shoppinggal svigermor som ELSKER katter. Er det noe med pus på må hun ha det. og hun elsker å gi ting til folk, uansett om de har bursdag eller ikke.

Hun er fullt overbevist over at alle andre vil ha ting med katter på siden hun vil ha det.

Hadde hun sett dette bordet og stoler du snakker om hadde nok hun kjøpt det inn nå og ventet til den lille i magen min blir stor nok til å ta i mot det for å så prakke det på oss. Jeg har et godt forhold til henne men jeg har veldig stor vanskeligheter med å si neitakk til henne. Jeg vil jo ikke være utakknemlig for at hun kjøpe noe til oss. Men jeg trenger ikke få med fyrstikker når jeg henter ved hos henne.. eller kattemat på bok den dagen hun hadde kjøpt tørr for til oss fordi hun har rabatter og det har ikke vi.

Hun kjøper skolesekker og klær og leker og pynteting.. finner hun noe hun liker så kjøper hun det.. og så finner hun noen som er i rette alderen som kan få det. Det har sikkert ikke svirret tankene hennes at 5 åringen kunne tenke seg å velge ut skolesekken selv ? Jeg husker selv at det var det størrste når jeg begynte på skolen.

Nå sporer jeg nok helt av her.. Jeg ville nok ikke klart å bytte det, men jeg ville nok ønsket det veldig hardt. Fordi jeg liker at ting er sån som jeg ønsker det. og ikke sån som svigermor. ( tror faktisk hun har begynt å skjønne det pittelitt )

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:49.