|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
Se resultatene: Hva spiser du på julaften? | |||
Svineribbe |
![]() ![]() ![]() ![]() |
35 | 37,63% |
Pinnekjøtt |
33 | 35,48% |
Lutefisk |
4 | 4,30% |
Kveite/laks/torsk |
4 | 4,30% |
Kalkun |
8 | 8,60% |
Er vegetarianer, spesifiserer i tråden |
0 | 0% |
Annet, spesifiserer i tråden |
9 | 9,68% |
Deltakere: 93. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva spiser du på julaften?Jeg spiser svineribbe, men synes egentlig at pinnekjøtt er hundre ganger bedre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva spiser du på julaften?Vi har ribbe (min tradisjon) og pinnekjøtt (mannens tradisjon). Lutefisk på lillejulaften hos svigers. Jeg står gjerne over både medisterkaker og engletisselurer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nord
![]() |
![]() Sv: Hva spiser du på julaften?Lutfisk, det har vært tradisjon fra jeg var barn. Det serveres med bacon, ribbefett og potet, ikke noe mere, og selfølgelig egnet drikke til. Nydelig godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva spiser du på julaften?I år feirer vi julen hos mine svigerforeldre. Da blir det pinnekjøtt, som jeg ikke er begeistret for. Kan jeg velge, blir det kalkun.
![]() |
#65 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva spiser du på julaften?Vi har endelig tatt oss sammen og bestemt at vi skal ha pinnekjøtt som tradisjon, siden det faktisk er flere enn én i familien som liker det. (Til nå har vi hatt ribbe, som det egentlig bare er mannen som liker, fordi jeg syntes jeg "måtte" ha ribbe på julaften, selv om jeg ikke kan fordra det.
![]() |
#66 |
Oslojente i eksil
Medlem siden: Sep 2006
![]() |
![]() Sv: Hva spiser du på julaften?Pinnekjøtt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Bølle
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva spiser du på julaften?
Engletisselurer? Hva er det?
![]() |
#68 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva spiser du på julaften?Jeg spiser helst pinnekjøtt og det er dette vi lager selv.
![]() |
![]() |
#69 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva spiser du på julaften?Stort sett blir det torsk, men i år er det laaaang venteliste på den ordentlige juletorsken, så da må vi finne et alternativ. Mulig det blir elgsteik.
![]() |
![]() |
|
|