|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
Se resultatene: Interrail alene med en treåring - går det an? | |||
Jeg holder på å lete frem nummeret til barnevernet |
![]() ![]() ![]() ![]() |
10 | 8,13% |
Jeg vil bli med |
19 | 15,45% |
Det kan sikkert gå bra hvis dere planlegger litt |
96 | 78,05% |
Det er bare å reise i vei uten videre planlegging |
3 | 2,44% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 123. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?
Skal vi se... Hvis man tar et telt med fortelt, kan det da settes sammen med et annet telt med luftevinger? Overlappes på en eller annen måte? Hvis det er sånn, tror jeg at tomanns med fortelt og 3manns med lufting er valget. Og så må jeg tenke litt på den gapahuken; avhenger litt om den kan kobles sammen/overlappe med et 2 eller 3mannstelt. Litt avhegnig av pris totalt frister det med 2 og 3 manns pluss gapahuk.. :tar av:
![]() |
#82 |
Vaklende
|
![]() Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Da koblet jeg ut, dvs hjernen min klarte ikke gå gjennom det siste her. Nå venter hengekøya. Men altså, de kan ikke kobles sammen. Er det nettstedet som gav deg forventninger? Det er bare den kubelignende nye versjonen som kan kobles sammen, dessverre... |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Natta... Jeg henger ikke helt med jeg heller.
![]() |
#86 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Dette teltet så helt genialt ut. Jeg har så lyst å dra familien med på telttur. Kjøre båt, og bare finne seg et sted og overnatte for en natt eller 2. Litt sånn på sparket. Mannen er på gli |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Vaklende
|
![]() Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Det er to mulige forhandlere som sender til Norge, den ene tar omtrent samme pris i frakt, nesten uansett mengde. Vi bestiller nok snart, men ikke så fort som jeg trodde. Sender deg en prikk med emailadressen min og hjemfylket, så kan du eventuelt sende meg mailen din og få mer info om pristilbud. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Signerer denne. Oppmerksomheten kommer til å gå til barnet mesteparten av tiden.
![]() |
#91 |
Vaklende
|
Eh, og alternativet var? |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Jeg syns det må være fantastisk flott for en liten unge å få være med på en sånn tur jeg! For en fantastisk opplevelse det må bli
![]() |
#93 |
Passiv
|
Satt lenge og vurderte om jeg skulle slenge meg på, men står over i denne omgang. Klarer ikke å bestemme hvilket eller hvor mange telt, så dette må vi diskutere mer inngående hjemme. |
![]() |
![]() |
#94 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?[quote=TBM;1024324]Satt lenge og vurderte om jeg skulle slenge meg på, men står over i denne omgang. Klarer ikke å bestemme hvilket eller hvor mange telt, så dette må vi diskutere mer inngående hjemme.
![]() |
#95 |
Passiv
|
![]() Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Leste den andre tråden din, der du skriver noen har stemt "ringe barnevernet" Sist redigert av Lita : 08-02-09 kl 15:30. |
![]() |
![]() |
Emneord |
galskap, kosetur, reise med barn |
|
|