Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dødsdom eller blodpenger?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-09, 15:56   #3
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødsdom eller blodpenger?

Håper de klarer å forhandle med Yemen slik at dødstraff ikke blir aktuelt. Men akkurat den biten er vel vanskelig.

Men for å svare på spørsmålet: Tja. Det blir jo veldig lettvint, å gjemme seg i et land med dødstraff, dersom det automatisk er hands off. Han har jo selv valgt å flykte dit, så kanskje det burde holde i forhold til risikoen for at han får dødsstraff i en Yeminittisk (?) rettsak? Han vil jo trolig kunne velge utveksling til England dersom han skulle bli stilt for retten og er redd for dødsstraff. Ja. Jeg tror jeg går for den. Smoke him out. Hvis han ikke vil stå til ansvar og forsvare seg i England, så får han ta konsekvensene av en rettsak i Yemen.

I forhold til blodpenger så tror jeg ikke jentens familien vil akseptere noe slikt. Blodpenger som erstatning er vel forsåvidt greitt nok, men det strider mot min rettferdighetssans hvis erstatningen blir eneste straff.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:25.