Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Når vi først snakker om plaging av gjess og ender ...

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-09, 12:43   #18
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når vi først snakker om plaging av gjess og ender...

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Osteopater vet som kjent alt om ADHD. Det er viktig å lese om de menneskene du henviser til også. Jeg går jo ut fra at du vet litt mer om Dr. Block enn at hun har skrevet denne boken, har du lest den?

Osteopat og lege. Jeg har lest en del om henne og det hun skriver. Har ikke fått lest nevnte bok, har ikke sett den her i Norge. Jeg synes hun har mange interessante poeng med hensyn til hvor lett altfor mange leger er til å skrive ut medisiner. Det med ADHD er kontroversielt, også i Norge. Problemet med mange leger er nettopp arroganse(og uvitenhet) i forhold til dette. Ikke meningen å kuppe tråden med ADHD altså, men er en smule engasjert i dette da jeg har personer i nær familie som har blitt feilmedisinert pga det leger mener er overaktivitet. Vedkommende har alltid vært livlig, glad og kreativ med masse energi, men kanskje ikke passet så godt inn i et klasserom. Naturlig livsglede som blir ødelagt av medisiner og samfunets krav om konformitet. Jeg skal gi meg med ADHD nå. Hva var det vi diskuterte egentlig. Å ja, Gåselever

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:33.