Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Politi med hijab?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-09, 22:33   #11
Pusurkine
Superaktiv

Medlem siden: Mar 2008
Pusurkine er populærPusurkine er populærPusurkine er populærPusurkine er populær
Standard

Sv: Politi med hijab?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Oh, så dere som er imot hijab i politiet er egentlig bare greie og snille mot damene, og prøver å formidle at det ikke lønner seg å prøve å bli hijabpoliti uansett- fordi de kommer til å stryke på svømmetesten likevel? Og da har de jo gledet seg og anstrengt seg helt for ingenting?

Fra spøk til revolver, jeg har svart på din innvendelse. Kan du nå svare på hvorfor dette ser ut til å fungere i alle andre land hijab (og andre hodeplagg) er blitt tillatt? Hva er så spesielt med Norge som gjør at det ikke ville fungere her?

Jeg i mot mange plagg og effekter brukt i politiet, jeg mener at politiet ikke bør gi uttrykk for religiøse eller politiske meninger og tilhørighet når de går i uniform - helt enkelt.

At ting fungerer i andre land (om enn ikke særlig mange), er ikke i seg selv et argument for at vi skal gjøre det samme, det må finnes bedre argumenter.

Pusurkine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:29.