Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Ski til voksne skinybegynnere

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-09, 00:01   #37
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ski til voksne skinybegynnere

FP er bare så inspirerende...

Eldsten var vokst ut av alt sitt skiutstyr, så vi dro til butikken og skaffet ham en alpinpakke og en langrennspakke.

Som født-og-oppvokst alpinist har jeg gitt mine alpingener videre til barna. Men fra i år skulle vi være "ordentlig sport" og gå masse langrenn også. Fikk blod på tanden etter å ha fulgt med herinne. Årets to turer hittil har vært en stor sukses, faktisk, og langrennsløypene ligger omtrent utenfor døren, mot en halv time til alpinpistene.

Minsten arvet Skiklubbski etter storebror og Dibmann er fortsatt fornøyd med billigskiene som han kjøpte på Grønland (øen) for 10 år siden.

Storebror er nå stolt eier av en kuuuul Fischer RCS Sprint pakke, og mammaen...

Madshus Birkebeiner carbonski med støvler som har ekstra ankelforsterkning . Jeg ba om ski som kunne ta litt av mine alpinistfrustrasjoner (de skulle være maks stabile og styrbare) og jammen har jeg fått det. Et helt nytt liv etter billigski og smørefrie ski !

Takket være smøreråd i sportsbutikken (en gang med fiberklut, to lag grunnvoks, så blå spesial) er vi ikke bakglatte eller noe, og alt er bare ren fryd.

Tenk, at ungene nå faktisk MASER om å komme ut og stå langrenn

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:04.