Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Jeg tror vi skal kjøpe ny vogn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-09, 22:18   #11
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg tror vi skal kjøpe ny vogn

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Tfk er ikke bra på snøføre og ikke på skogsstier. Den går greit på grusveier så lenge det er smågrus, ikke større steiner. Fremhjulet tverrer seg veldig lett og bremsene henger. Jeg er ikke overbevist om at vi valgte rett vogn da vi valgte TfK, men jeg er veldig fornøyd med bagen, den er stor og lille som er en stor baby på 6 mnd har fortsatt plass.

Skulle jeg hatt en vogn til skogen og snøføre så måtte det nok blitt en 4 hjuling, trehjulinger egner seg dårligere til det desverre.

åjoda tfk er super på snøføre og i skogen. Tileogmed der det ikke er stier.
og jeg har kjørt den i en elv som var tørrlagt med store og små steiner om hverandre ikke noe problem.
kommer meg mye letter frem men tfk en men simo kombien eller brio flexen vi hadde til turbo

Ikke noe problem med bremsene
ikke noe med forhjulet
og jeg har smurt vogna 3-4 gang. hengselen på fremhjulet og strammet bremsen en gang.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:35.