|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror vi skal kjøpe ny vognOg jeg trenger litt hjelp.
|
|
|
|
#2 |
|
Ute på tur
|
Sv: Jeg tror vi skal kjøpe ny vognTFK eller OTH. Minuset er at ingen av dem har vendbar sittedel. Jeg har oth og brukte bagen til mitt sommerbarn til han var ca 5,5 måneder med oth sin pose. Vogen er lett, enkel å trille tom nå i all snøen. Jeg er superfornøyd med den og bruker den nå til barn nr 2, så den er slitesterk.
|
|
|
#3 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Jeg tror vi skal kjøpe ny vognOTH synes jeg er estetisk sett finere enn TFK - i tillegg har så godt som alle vennene mine med TFK hatt problemer med framhjulet + relativt stort vedlikeholdskrav til skivebremsene. OTH har så lite ekstrastasj at er lite som kan skape trøbbel.
|
|
|
#4 |
|
Øyboer
Sv: Jeg tror vi skal kjøpe ny vognTFK. Elsker vogna. Og så STOR bag |
|
|
|
|
|
#5 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Jeg tror vi skal kjøpe ny vognTfk er ikke bra på snøføre og ikke på skogsstier. Den går greit på grusveier så lenge det er smågrus, ikke større steiner. Fremhjulet tverrer seg veldig lett og bremsene henger. Jeg er ikke overbevist om at vi valgte rett vogn da vi valgte TfK, men jeg er veldig fornøyd med bagen, den er stor og lille som er en stor baby på 6 mnd har fortsatt plass.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg tror vi skal kjøpe ny vognJeg har TFK å elsker også vogna mi
|
|
|
#7 |
|
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg tror vi skal kjøpe ny vognJeg har en TFK Pro 3 til salgs! Den har vendbar sittedel. Og stor og god bag. Har fast fremhjul da, men vet det går an å kjøpe svingbart hjul som ekstrautstyr! Veldig fornøyd med vogna, spesielt som bagvogn. Og med det faste forhjulet god på både snø, slaps og i skogen!
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Sv: Jeg tror vi skal kjøpe ny vognJeg har ikke prøvd TFK, men ikke mange av mine vogner har vært så gode på snø som OTH, hverken av 3 eller 4 hjulinger.
|
|
|
#9 |
|
Sv: Jeg tror vi skal kjøpe ny vognTakk for innspill alle sammen! Dere som har OTH, hvor lenge har dere kunnet bruke bagen? Og har dere hatt en annen vogn som mellomvogn før dere brukte sittedelen? Jeg er også litt skeptisk til at OTHen ikke har regulerbart fotbrett, hvordan blir det egentlig med soving da?
|
|
|
|
#10 |
|
Kometkamerat
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() |
Sv: Jeg tror vi skal kjøpe ny vognHar ikke hatt TFK'en (Joggster Twist) mer enn i 14 dager, men må si meg godt fornøyd. Synes den er god på snøføre, i alle fall mye bedre enn min gamle Mistral Sport. Jeg låser som regel forhjulet og da er framkommeligheten god. Eneste er at jeg synes den av og til drar litt mot en side når forhjulet er låst. Det er forresten en veldig enkel mekanisme for å låse/åpne forhjulet. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Sv: Jeg tror vi skal kjøpe ny vogn
Det er det jeg også har hørt. Og det er jo et poeng at lillebror skal kunne bruke bagen utover høsten også, med en pose. Handlekurven er ikke så viktig for meg, så det skal nok gå bra. Handler bare en gang i uka, og har en stor og sterk mann som bærer varene hjem.
|
|
|
|
#12 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
|
|
|
|
#13 |
|
maler
|
Sv: Jeg tror vi skal kjøpe ny vognOth. Fungerer overalt. Baggen kan nok brukes til ca 5 mnd på vanlig norsk-str babyer tenker jeg. Da vi hadde tvillingvogn, hadde jeg aldri bag. Brukte bare voksipose + sittedelen fra nyfødt av. Det fungerte helt greit det også. Du får ikke babyen mot deg, men jeg synes vogna har så mange andre fordeler at det oppveies. TFK prøvde vi en gang, men jeg synes ikke den var like god, hverken for meg å trille eller for barnet å sitte i. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Jeg tror vi skal kjøpe ny vognVi brukte OTH-bagen til vesla var drøyt fem måneder gammel.
|
|
|
#15 |
|
ekstremt trøtt
|
Jeg syns ikke den er det. Jeg har den selv og har prøvd den på skogsstier og det fungerer rett og slett veldig dårlig. Jeg måtte bytte understellet på den pga problemer, men det er fortsatt tull med bremser og fremhjulet.
|
|
|
#16 |
|
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg tror vi skal kjøpe ny vognJeg er superfornøyd med OTH. Brukte bagen i 6++ måneder.
|
|
|
|
#17 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg tror vi skal kjøpe ny vognNyeste easywalker sky?
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne Sist redigert av slaraffen : 22-02-09 kl 12:04. Årsak: La til litt |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
|
|
|
|
#19 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Jeg tror vi skal kjøpe ny vognVeldig godt fornøyd med TFK. Har hatt MANGE vogner, ja - MANGE ...men TFK er den jeg har trillet siden Bølla ble født, og det er vel det lengste jeg har trillet én vogn (alene) i et strekk
|
|
|
#20 |
|
Sv: Jeg tror vi skal kjøpe ny vognHm, dette blir visst ikke noe lett valg. Tror jeg må ta med mannen for å prøvetrille på Barnas hus, han er litt mer besluttsom en meg. Takk igjen til de som har synset, det er bra! Jeg har ikke trillet TFK, men OTH er jo veldig enkel å trille syns jeg.
|
|
![]() |
|
|