Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Flauheter på forum

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-09, 01:59   #181
Camilla82
Aktiv

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Øvre Romerike
Camilla82 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Flauheter på forum

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Jeg har ledd så tårene har sprutet av Carolin sine innlegg. Det er nesten så jeg må samle meg litt.

Min største tabbe var vel som prøver i sin tid, da jeg trodde forkortelsen DPO (Days Past Ovulation) betydde Dager På Overtid. Jeg fikk det jo aldri til å stemme med når folk drev og testet osv.

Gammel 21-02-09, 03:40   #182
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

HALLO! Ingen som kan forklare meg hva som menes med :datapunkt:
(får jo ikke lagt meg før noen kan gi meg svaret :desperat: )

En del av et datagrunnlag.
Sånn helt forenklet.

Gammel 21-02-09, 03:49   #183
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Herregud, nå har jeg flira av Carolin sine innlegg!! :grinele:

Jeg gikk på en aldri så liten smell da forkortelsene PK og PUK dukket opp. Lurte på om det kunne bety Personlig Kristen, men syntes det ble litt rarere med Personlig U-Kristen...

Husker godt en episode på gamle SG eller SM hvor en av brukerne var ganske irritert, for hun kunne da ikke gjøre alle til laks?? Det tok en stund før hun skjønte at vi andre da så for oss at hun skulle gjøre alle om til fisk .

Gammel 21-02-09, 09:25   #184
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamarazzi, her.

Jeg gikk på en aldri så liten smell da forkortelsene PK og PUK dukket opp. Lurte på om det kunne bety Personlig Kristen, men syntes det ble litt rarere med Personlig U-Kristen...

Husker godt en episode på gamle SG eller SM hvor en av brukerne var ganske irritert, for hun kunne da ikke gjøre alle til laks?? Det tok en stund før hun skjønte at vi andre da så for oss at hun skulle gjøre alle om til fisk .

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 11:09   #185
Skvetten
Passiv

Standard

Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 13:21   #186
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Å herregud!

Gammel 21-02-09, 13:44   #187
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

peode men linken til peode-tråden på NM, har noen den?

Gammel 21-02-09, 13:44   #188
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sorry altså, men jeg måtte vise mannen den linken til Carolin.
Han lo så han ble liggende gråtende og hikstende i sofaen. Rett og slett ubetalelig.
Vi mobber deg ikke Carolin, det er bare at det var så utrolig, fantastisk komisk å lese sitatene med heeeelt feil smiley bak. Det viser vel hvor viktige smilyene faktisk har blitt når vi kommuniserer på nettet!

Gammel 21-02-09, 20:00   #189
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

peode men linken til peode-tråden på NM, har noen den?

Jeg får ikke opp noe i det hele tatt på peode på NM. Gamle anonyme tråder blir slettet ser det ut til.

Gammel 21-02-09, 20:22   #190
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lo så jeg var krokbøyd forrige gang jeg leste om innleggene dine, Carolin, og jeg lo like mye denne gangen. Fantastisk!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 22:21   #191
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg la inn et bilde av en laks husker jeg.

Gammel 21-02-09, 22:54   #192
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg har bestemt at det er beina som dingler, selv om det egentlig er armene som fikser på det blonde og nesten usynlige håret.

Signerer denne.

Gammel 21-02-09, 23:00   #193
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg lurer på om jeg kanskje ikke aner hva som er poenget med tomatvitsen enda jeg. Bortsett fra det med ketsjupen når den ene blir påkjørt. :domm:

Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 23:08   #194
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Catch up!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 23:44   #195
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvem er det som bestemmer hva poenget med vitsen er egentlig?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 23:51   #196
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg lurer på om jeg kanskje ikke aner hva som er poenget med tomatvitsen enda jeg. Bortsett fra det med ketsjupen når den ene blir påkjørt. :domm:

Tomaten som ikke er påkjørt roper til den andre: Come on! Catch up! Ketsjup og Catch up høres kanske likt ut på engelsk, så det er dobbeltbetydningen som er morsom. Oversatt til norsk mister den dobbeltheten.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 23:55   #197
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Er det deg!!

Jeg er hun med flodhestenavatar i samme klubb, og ja jeg lurte litt på deg da.

Gammel 21-02-09, 23:55   #198
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Hvem er det som bestemmer hva poenget med vitsen er egentlig?

Det er hjernen som bestemmer. Hvis man tror at hele vitsen var basert på at tomaten ble til ketsjup så er man domm. Hvis man skjønte dobbeltbetydningen med catch up er man smart. Jeg var domm inntil ganske nylig faktisk.

Gammel 21-02-09, 23:58   #199
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ler og ler fremdeles av Carolin.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 23:58   #200
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg ledd så tårene har spruta og halsen er sår av tråden til Carolin.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:23.