Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Flauheter på forum

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-09, 14:51   #221
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Flauheter på forum

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Det er hjernen som bestemmer. Hvis man tror at hele vitsen var basert på at tomaten ble til ketsjup så er man domm. Hvis man skjønte dobbeltbetydningen med catch up er man smart. Jeg var domm inntil ganske nylig faktisk.

Altså er jeg dom.

Gammel 24-06-09, 15:35   #222
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Må innrømme at jeg alltid har trodd det var det med at tomaten ble til ketchup som var hele poenget. Men det var vel ingen bombe når det kom fra meg.

Var innom tråden min på NM og ser at den lever enda.
Er jo fire år siden jeg skrev den.
Lurer på om jeg noengang vil bli husket som noe annet enn hun gale smilies damen.

Gammel 24-06-09, 15:44   #223
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av carolin, her.

Må innrømme at jeg alltid har trodd det var det med at tomaten ble til ketchup som var hele poenget. Men det var vel ingen bombe når det kom fra meg.

Var innom tråden min på NM og ser at den lever enda.
Er jo fire år siden jeg skrev den.
Lurer på om jeg noengang vil bli husket som noe annet enn hun gale smilies damen.

Gammel 24-06-09, 16:20   #224
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Herlig tråd. Har ikke lest hele, men jeg må innrømme at jeg lurte lenge på hva IRL var for noe..... til de som ikke vet så er det in real life.... altså i det virkelige liv..... pussig er det ikke i det virkelige liv her inne da??? Er FP en illusjon??

En liten avsporing, men for en del år siden lurte jeg fælt på hva JVSTN-skiltene i Sverige var for noe. Så det stadig vekk og skjønte ikke hvorfor det var rundt omkring i Sverige- Skiltene var blå med hvit skrift. Nå vet jeg hva det betyr

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 16:25   #225
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

En liten avsporing, men for en del år siden lurte jeg fælt på hva JVSTN-skiltene i Sverige var for noe. Så det stadig vekk og skjønte ikke hvorfor det var rundt omkring i Sverige- Skiltene var blå med hvit skrift. Nå vet jeg hva det betyr

Aldri sett sånne skilt, så nyskjerrig på hva de betyr da

FP er nu da RL ?!? Er det ikke?

Gammel 24-06-09, 17:49   #226
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

En liten avsporing, men for en del år siden lurte jeg fælt på hva JVSTN-skiltene i Sverige var for noe.

Järnvegsstation?

Gammel 24-06-09, 19:42   #227
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Järnvegsstation?

Du er herved erklært til RIDDER av SVERIGES JVSTN = Järnvägsstationer

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 20:28   #228
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:25.