|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Metallica!!
|
Sv: Forbaskade hundeeiere!
Det er dessverre mange som gjør det! Og jeg blir så forbanna, for jeg har blitt skjellt ut mer enn en gang på grunn av at andre gjør sånt!
|
|
|
#42 |
|
safariqueen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Forbaskade hundeeiere!Det skulle vært bot for slikt. Jeg iriterer meg grenseløst over ubetenksomme hundeeiere som setter oss andre hundeeiere i et dårlig lys. Min hvite hund blir ikke spesielt lekker etter å ha testet ut andres etterlatenskaper. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
seru
|
Sv: Forbaskade hundeeiere!Jeg tror de fleste hundeeiere faktisk plukker opp dritten etter hundene sine. Selv må jeg ærlig innrømme at jeg har en lei tendens til å kaste posen i en søppelkasse som står lagelig til. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
nygift
|
Sv: Forbaskade hundeeiere!Man bør absolutt plukke opp dritt etter dyra sine, så lenge det ikke er ute av stier i skauen, men litt gul snø må vi da tåle.
|
|
|
|
#45 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forbaskade hundeeiere!Toppen på idioti er å plukke opp hundepæsjen, knyten den inn i ein pose for så å kaste posen i vegkanten el.l. Men ellers så er eg mektig irritert på hundebæsj overalt. No når snøen smeltar avsløres eine bæsjen etter den andre. Det ser ut til å vere hundepose-amnesti på snøføre.
|
|
|
#46 |
|
Opp og ned
|
Nei ikke i hagen min. De har ingenting med å slippe dyra sine inn på andres eiendom for å pisse og drite.
|
|
|
#48 |
|
XXX
Hvor: Orkdal
Jo sant, men min eiendom er min og jeg bestemmer om jeg vil ha gul snø eller ikke. Det er ikke så lenge siden jeg skrev et innlegg her om akkurat det samme. Jeg irriterer meg grønn over piss og skitt i min gårdsplass. Og det er dessuten ikke snakk om litt gul snø, snøen her i området er jo mer gul enn hvit. Synes det er skikkelig ekkelt!
|
|
|
#49 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Forbaskade hundeeiere!Helt enig. Min eiendom er min og ikke en dass for andres bikkjer (som vil spare sin egen eiendom kanskje?) Avføring og piss fra bikkjer er kvalmt og jeg blir forbanna hvis noen ikke rydder etter bikkja si.
|
|
|
#50 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forbaskade hundeeiere!Det er godt å se at det er flere som irriterer seg (jeg trodde kanskje jeg var sær.). Nå er jeg så j... lei hundemøkk. Hva er det med folk? Griser! Hundeeiere må gjerne kaste hundeposen i søplekassa mi - heller det enn at de lar den ligge. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Populærkulturjunkie
|
Sv: Forbaskade hundeeiere!Vi bor ved siden av et digert hestesenter. Jeg må til tider gå sikksakk for å levere i barnehagen. Har mang en gang tenkt på og spa opp en trillebår og dumpe i gangen inne på hestesenteret..... |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forbaskade hundeeiere!Ah, kor eg kjenner eit herlig raseri bygge seg opp når eg les denne tråden! Vi har to naboar med kvar sin hund, og desse hundane er (sitat) så gamle no at det ville vere eit overgrep å ha dei i band (sitat slutt), så difor får dei springe fritt i nabolaget her. Dei er i hagane våre, på vegen (med relativt mykje trafikk), osv til alle tider.... og eg treng vel ikkje legge til at evt eigarar glimrar med sitt fråvær, og alldeles ikkje plukkar opp noko skit!
|
|
|
#53 |
|
Passiv
|
Sv: Forbaskade hundeeiere!Jeg har hatt hund. Den gikk som regel i bånd og jeg tok opp dritten. |
|
|
|
#56 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Forbaskade hundeeiere!Her går alle bikkjene i band.
|
|
|
#58 |
|
Bare sær
Sv: Forbaskade hundeeiere!Eksen min kan jo til tider fremstå som litt spesiell.
|
|
|
#59 |
|
Passiv
|
|
|
![]() |
|