Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forbaskade hundeeiere!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-09, 04:21   #41
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forbaskade hundeeiere!

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Jeg også!

Men hvem lar bikkja si gå inn på andres eiendom da? Noen eier bare ikke folkeskikk eller bondevett for den saken skyld.

Det er dessverre mange som gjør det! Og jeg blir så forbanna, for jeg har blitt skjellt ut mer enn en gang på grunn av at andre gjør sånt!

Gammel 22-02-09, 10:14   #42
iana
safariqueen

iana sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Det skulle vært bot for slikt. Jeg iriterer meg grenseløst over ubetenksomme hundeeiere som setter oss andre hundeeiere i et dårlig lys. Min hvite hund blir ikke spesielt lekker etter å ha testet ut andres etterlatenskaper.

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 14:11   #43
Siri
seru

Siri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tror de fleste hundeeiere faktisk plukker opp dritten etter hundene sine. Selv må jeg ærlig innrømme at jeg har en lei tendens til å kaste posen i en søppelkasse som står lagelig til.

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 14:30   #44
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Man bør absolutt plukke opp dritt etter dyra sine, så lenge det ikke er ute av stier i skauen, men litt gul snø må vi da tåle.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 14:36   #45
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Toppen på idioti er å plukke opp hundepæsjen, knyten den inn i ein pose for så å kaste posen i vegkanten el.l. Men ellers så er eg mektig irritert på hundebæsj overalt. No når snøen smeltar avsløres eine bæsjen etter den andre. Det ser ut til å vere hundepose-amnesti på snøføre.

Den litt lite intelligente feilparkerande, umodne naboen vår lar hunden drite i naboen sin hage. Rett nok brukar ikkje naboen hagen sin, men likevel!

Gammel 22-02-09, 15:33   #46
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blomst, her.

Man bør absolutt plukke opp dritt etter dyra sine, så lenge det ikke er ute av stier i skauen, men litt gul snø må vi da tåle.

Nei ikke i hagen min. De har ingenting med å slippe dyra sine inn på andres eiendom for å pisse og drite.

Gammel 22-02-09, 16:48   #47
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

:LOL: !! Glemte jo å skrive at de bodde på gård med kyr...

Guniss og søstrene genererer ikke så mye kubæsj sånn egentlig nei.

Jeg visste jo egentlig det da, men klarte ikke å dy meg

Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 16:57   #48
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blomst, her.

Jo sant, men min eiendom er min og jeg bestemmer om jeg vil ha gul snø eller ikke. Det er ikke så lenge siden jeg skrev et innlegg her om akkurat det samme. Jeg irriterer meg grønn over piss og skitt i min gårdsplass. Og det er dessuten ikke snakk om litt gul snø, snøen her i området er jo mer gul enn hvit. Synes det er skikkelig ekkelt!

Gammel 22-02-09, 17:04   #49
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Helt enig. Min eiendom er min og ikke en dass for andres bikkjer (som vil spare sin egen eiendom kanskje?) Avføring og piss fra bikkjer er kvalmt og jeg blir forbanna hvis noen ikke rydder etter bikkja si.

Gammel 22-02-09, 18:40   #50
Travolta
Erfaren

Travolta sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Travolta er populærTravolta er populærTravolta er populærTravolta er populær
Standard

Det er godt å se at det er flere som irriterer seg (jeg trodde kanskje jeg var sær.). Nå er jeg så j... lei hundemøkk. Hva er det med folk? Griser! Hundeeiere må gjerne kaste hundeposen i søplekassa mi - heller det enn at de lar den ligge.

I lysløypa her vi bor kunne det vært idyllisk nå med all den hvite, pene snøen. Men selvfølgelig er det hundedritt for hver meter, og gjerne i skisporet også. I tillegg er snøen mer gul enn hvit av alt tisset. Det er skikkelig moro å ta med små barn ut på ski, for man risikerer jo å få ungen innsmurt med hundebæsj etter diverse fall.

Argh...!

Travolta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 20:54   #51
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Vi bor ved siden av et digert hestesenter. Jeg må til tider gå sikksakk for å levere i barnehagen. Har mang en gang tenkt på og spa opp en trillebår og dumpe i gangen inne på hestesenteret.....

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 22:29   #52
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ah, kor eg kjenner eit herlig raseri bygge seg opp når eg les denne tråden! Vi har to naboar med kvar sin hund, og desse hundane er (sitat) så gamle no at det ville vere eit overgrep å ha dei i band (sitat slutt), så difor får dei springe fritt i nabolaget her. Dei er i hagane våre, på vegen (med relativt mykje trafikk), osv til alle tider.... og eg treng vel ikkje legge til at evt eigarar glimrar med sitt fråvær, og alldeles ikkje plukkar opp noko skit!

No har eg fått alliert meg med ein kollega som køyrer forbi her til/frå jobb, så ho skal ta seg ein prat med den lokale lensmann om saka! Kunne gjort det sjølv, men bedre for den lille rest av naboforhold at nokon "utanfrå" gjer det... :feig:

Gammel 22-02-09, 22:41   #53
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har hatt hund. Den gikk som regel i bånd og jeg tok opp dritten.
Men noen år senere har jeg hatt gleden av å ha barn som er veldig redd hunder. Da får man se folks hundehold i sitt rette perspektiv. Not!

Som regel forløp situasjonene slik:
Vi er ute og triller i vogn og det kommer en eller annen med en løs hund på gangveien. Junior i vogne stivner og blir redd.
Jeg roper noe ala "Kunne du tatt inn hunden din for ungen min er redd?"
Idioten svarer som regel "Den er så snill så", "Den gjør ham ikke noe", "Han må venne seg til at hunder ikke er farlige" eller ikke svarer i det hele tatt og later som ingenting. Snøft.

Etterhvert forløp situasjonene slik:
Jeg roper "Kan du ta inn hunden din i bånd?"
Ti sekunder senere uansett hvilket svaralternativ som ble benyttet: "Kommer bikkja dit hit bort så sparker jeg den i fillebiter".

Utrolig hvordan de hørte da. Jeg er kjent som gal her hvor jeg bor.

Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 22:46   #54
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Du ekke rett smilefjes.

Gammel 22-02-09, 22:48   #55
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Du ekke rett smilefjes.

Takk!
Var eneste måten å få stoppet de helvetes loppebærerne før de kom innenfor panikksonen til minstemann. det funka så fint så.

Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 22:56   #56
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Her går alle bikkjene i band.

Gammel 23-02-09, 11:06   #57
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Her går alle bikkjene i band.

Er blitt brukbart her også med årene.

Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 11:24   #58
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eksen min kan jo til tider fremstå som litt spesiell.

Jeg husker en gang han hadde vært ute og gått med hunden, og kom inn og sa at han antagelig var surere enn han skjønte selv for tiden, for han hadde skjelt ut en som ikke tok opp etter hunden sin, med det resultatet at vedkommende bøyde seg og plukket det opp - uten pose.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 11:25   #59
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Eksen min kan jo til tider fremstå som litt spesiell.

Jeg husker en gang han hadde vært ute og gått med hunden, og kom inn og sa at han antagelig var surere enn han skjønte selv for tiden, for han hadde skjelt ut en som ikke tok opp etter hunden sin, med det resultatet at vedkommende bøyde seg og plukket det opp - uten pose.

Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 12:35   #60
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En gang fikk jeg kjeft fra en nabo fordi hunden min pissa på min trapp. Da syntes jeg det hele hadde tatt litt av...

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:01.