Sv: Bibelutdeling i skolen
Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.
Jeg snakket ikke om "barn", jeg snakket om "gutta mine", og har ikke gitt noen alder for noe som helst.
Og om det har gått bra med deg eller ikke er vel, tja, ikke helt avklart. (Etter at du faktisk sa "dårlig mor" har jeg greencard på å si hva jeg vil.)
Det er mange flere av de jeg kjenner som er/har vært i religioner enn som har røyket/røyker hasj som sliter. Det er mitt referansegrunnlag. Og nei, det er ikke nødvendigvis så stor forskjell på sekter og bedehus.
Du skrev barn, men hvis det ikke er barn vi snakker om her, er det vel ingen grunn til å ta på vei for noen av oss. Jeg hadde tenkt å svare deg noe lignende som Polyanna skriver under, selv om ditt referansegrunnlag nok teller mer enn statistikk?? Men en ting skal du ha, hvis du virkelig heller ønsker at barna dine skal røyke hasj enn å gå på bedehuset, er det tydelig at det går an å ta skade av å være i religiøse miljøer. 
Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.
Statistisk sett tror jeg nok det er langt flere som får problemer senere etter "moderat hasjbruk" enn av "moderat bedehusbruk" i ungdommen. Jeg tror det sitter relativt få psykotiske ungdommer i tvangstrøye på institusjoner rundtforbi etter hasjbruk enn etter andakter.
|