|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Ko gammal føler du deg? | |||
Yngre enn 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
15-20 |
1 | 0,69% |
21-25 |
30 | 20,69% |
26-30 |
57 | 39,31% |
31-35 |
36 | 24,83% |
36-40 |
13 | 8,97% |
41-45 |
3 | 2,07% |
46-50 |
1 | 0,69% |
51-55 |
0 | 0% |
Eldre enn 55 |
4 | 2,76% |
Deltakere: 145. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Kor gammal føler du at du er?Føler meg vel på mange måter mentalt som en 25 åring, fortsatt ...nå er jeg 28
![]() |
#22 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Kor gammal føler du at du er?Jeg er 30 og vanligvis vil jeg si at jeg føler meg 29,
![]() |
#23 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Kor gammal føler du at du er?Jeg følte meg eldre enn jeg var i mange år, nå begynner jeg å føle meg yngre igjen. Ganske frustrerende. I følge Fb er jeg 15, i virkeligheten er jeg 30 og antagelig ganske miljøskadd. Jeg vil si at jeg føler meg litt yngre enn det, er ikke helt fortrolig med å ha blitt 30 ennå.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Passiv
|
![]() Sv: Kor gammal føler du at du er?Jeg har følt meg eldre enn jeg er i mange år, samtidig som i visse situasjoner føler jeg meg akkurat så gammel som jeg er. |
![]() |
![]() |
#26 |
trøtt
|
![]() Sv: Kor gammal føler du at du er?Det varierer... Jeg føler meg som 70 når jeg står opp om morgenen, nærmer meg min egen alder i løpet av dagen, blir yngre om kvelden om jeg skal noe jeg gleder meg til (alt fra kino med venner eller brettspill med storebror) og kan fort bli fjortis om jeg får for mye alkohol innabords.
![]() |
#27 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kor gammal føler du at du er?Jeg føler meg som regel som det jeg er. For tida 32.
![]() |
#28 |
Passiv
|
![]() Sv: Kor gammal føler du at du er?
Der sa du det! |
![]() |
![]() |
#29 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Kor gammal føler du at du er?Føler jeg er i starten av tyveårende, selv om jeg nærmer meg slutten med stormskritt.
![]() |
![]() |
#30 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Kor gammal føler du at du er?Jeg føler meg ganske gammel til tider. Men siden jeg ikke vet hvordan det er å være eldre enn jeg er, så er det vanskelig å si et gitt tall. Eldre, det er så beskrivende som jeg klarer å få det.
![]() |
#31 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kor gammal føler du at du er?Jeg føler meg så gammel som jeg er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Kor gammal føler du at du er?Jeg føler meg så gammel som jeg er. Det er ennå noen år til jeg blir 40, men jeg har et barn på 15 og jeg føler at 40 er et fint tall den gang jeg når dit. Hittil er jeg "bare" 36, og det er helt greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
trøtt
|
![]() Sv: Kor gammal føler du at du er?
Akkurat!
![]() |
#35 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kor gammal føler du at du er?Noen dager 17, noen dager 21 og noen dager 35 (Jeg er 25)
![]() |
#36 |
Klar til innsats
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kor gammal føler du at du er?Jeg har inntil de siste par-tre ukene følt meg som 27 år. Nå føler jeg meg som 31. Jeg er straks 30.
![]() |
![]() |
#38 |
intro
|
![]() Sv: Kor gammal føler du at du er?Jeg er 35 og føler meg minst så gammel som jeg er. På tester pleier jeg å plassere meg i aldersgruppen 55 pluss.
![]() |
![]() |
#39 |
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Kor gammal føler du at du er?Alt mellom 28 og 45. Kommer helt ann på dagsformen og humøret.
![]() |
#40 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kor gammal føler du at du er?Jeg begynner å nærme meg 40, men føler meg sjelden mer enn bortimot 30 tenker jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|